PlaySound

0

Jak zatrzymać dźwięk odgrywany za pomocą funkcji PlaySound? Próbuję tak :

PlaySound(PChar(zmienna_z_nazwa_pliku), 0, SND_PURGE);

ale to coś nie chce działać. Z góry dzięki.

0

FAQ !
encyklopedia
troszke iwencji :) to bylo wiele razy, mozna poszukac

0

Bardzo mi pomogłeś, dzięki. Właśnie poszukiwałem kogoś, kto mnie nakłoni do odrobiny inwencji. Może Ty się wykaż inwencją i nie odsyłaj ludzi do FAQ, w którym nic nie ma na ten temat, oraz do Encyklopedii, gdzie nie ma opisu funkcji PlaySound, tylko napisz co wiesz, a jak nic nie wiesz to nic nie pisz. A co do tego, że wiele razy było, to sobie sprawdź, ile było i co było, i powiedz, czy robię inaczej.

0

W SDK wystarczy pogrzebać i poczytać na temat tej funkcji.

PlaySound(nil, 0, 0);

Najważniejsze żeby pierwszy parametr był nil.

0

Chłopaki, nie kłoćcie się :-P .
Ja dla odmiany odeśle cię do helpa:

Parameters

pszSound

A string that specifies the sound to play. If this parameter is NULL, any currently playing waveform sound is stopped. To stop a non-waveform sound, specify SND_PURGE in the fdwSound parameter.

Czyli jak odgrywa sie *.wav to wystarczy PlaySound(nil, 0, 0); .

[dopisane]
Eh, no i znowu Matrox był pierwszy :-8 . ;-)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1