PlaySound

0

Witam

Chciałbym aby w miejsce zmiennej typu string a byly wstawiane 00 w funkcji PlaySound, niestety to jest typ PAnsiChar i nie dziala, proszę bardzo o pomoc, jak mozna to zrobic bez uzycia wskaźników

a:=00;
PlaySound('.\minuty+a+.wav', 0, SND_ASYNC and SND_LOOP and SND_PURGE);

0

Witam
a:=00;
PlaySound('.\minuty+a+.wav', 0, SND_ASYNC and SND_LOOP and SND_PURGE);

a:=00; {to ma byc string czy int ??? bo jak string to '00' a jak int to PChar(IntToStr(a))}
PlaySound('.\minuty\'+{^^^to co w komncie wyzej^^^}+'.wav', 0, SND_ASYNC and SND_LOOP and SND_PURGE);

Z glowy poprawione Twoje wiec nie wiem czy zadziala

0

no a takie coś nie zadziała (+rzutowanie na PAnsiChar):

PAnsiChar('.\minuty'+IntToStr(0)+IntToStr(0)'.wav')

0
 PAnsiChar('.\minuty\'+ IntToStr(0)+ IntToStr(0) +'.wav');
0

a:='00';
PlaySound('.\minuty'+a+'.wav', 0, SND_ASYNC and SND_LOOP and SND_PURGE);

Ten kod to część mówiącego zegara i nazwy, to 'a' to miało być string ale tak nie działa bo trzeba PAnsiChar i nie wiem co zrobić, może ktoś mi podpowie jak by to zrobić ze wskaźnikami, niby taka głupota.... :|

0
PlaySound(PCHAR('.\minuty\'+a+'.wav'), 0, SND_ASYNC and SND_LOOP and SND_PURGE);

Przed chwilą to napisałem w poście wyżej :/

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1