jak do swojej gry dolaczyc wiadomosc jaki jest FPS ??
0
0
Zależy, w czym ta gra? DelphiX, OpenGL, może wykorzystałeś komponenty GLScene?
0
troche wstyd sie przyznac :p...... delphix [wstyd]
0
DXTimer.FrameRate
0
a dokładnie ..
begin ..... nie wiem po co to pisalem a moze sie przyda hehe !!
dxdraw.surface.Fill(0);
dxdraw.Surface.Canvas.Brush.Style := bsclear; dxdraw.Surface.Canvas.Font.size := 20;
dxdraw.Surface.Canvas.Font.name := 'Arial'; dxdraw.Surface.Canvas.Font.Color := clwhite;
dxdraw.Surface.Canvas.Font.style := [fsbold]; (tutaj pogrubienie)
dxdraw.surface.canvas.textout(30,30,'FPS: '+inttostr(dxtimer1.FrameRate))
dxdraw.surface.canvas.release;
dxdraw.flip;
Pozdro !
0
Adam, a co ja napisałem ?