Allegro liczenie FPS

0

Tak jak w temacie, jak zrobić licznik fps w allegro pod c++

0

google.pl + C++ sprawdzanie fps

Jakie pytanie, taka odpowiedź.

0

Wyskakuje mi tylko o sprawdzaniu w poszczeglnych grach, a nie w moich

0

najprosciej tak: (taki fps bedzie zmienial sie bardzo szybko - co klatke, najlpiej byloby go obliczac rzeczywiscie co sekunde, ale nie wiem jak wyglada Twoj kod wiec Ci nie pomoge)

static int last = GetTickCount();
int time = GetTickCount();
int dt     = time - last;

float fps = 0;
if (dt>0) // ten warunek nie bedzie spelniony praktycznie tylko za pierwszym razem, chyba ze nic nie rysujesz i masz ten kod zawiniety w petle while(1)
  fps = 1000.0/(float)dt;
last = time;

// tutaj czesc odpowiadajaca za rysowanie okna, mozesz sobie ten fps gdzies wypisac teraz

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1