płynność animacji

0

Yo!
Mam taki problem, że moja animacja ( jadącego samochodziku ) nie jest płynna. Wygląda to tak jakby ktoś przesunął samochodzik, zatrzymał, znowu przesunął i tak w kółko. Robię gry w PowerDraw. Proszę o pomoc.

0

Może spróbuj Application.ProcessMessages;

0

przesuwaj to o mniejszy wektor wieksza iloscia razy

np. jezeli co 10 ms przesuwasz o 4 pixele
to teraz przesuwaj co 1 ms 0,5 pixela :U

pwoinno pomoc jak nie to masz cos z prockiem ;][;

0

Yo!

ale nie moge przesuwać o np. 0,5 bo mi się błąd pokazuje. No właśnie, jak mam w kodzie napisac 0,5 (np)?

0

0.5

0

spotkałem większy problem. Właściwości top i left są typu integer i w zwiazku z tym nie wiem jak mam przesunąć samochodzik np. 0 2,5...

0

No to faktycznie problem, bo się nie da tak zrobić.

0

<font color="green">spotkałem większy problem. Właściwości top i left są typu integer i w
zwiazku z tym nie wiem jak mam przesunąć samochodzik np. 0 2,5... </span>

Nie możesz tak zrobić, bo "1" to najmniejesza możliwa jednostka przesunięcia.. 1 piksel. I o tyle należy przesuwać w Timerze (żadnego Sleep).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1