Pisze gre FPP i w sumie od jego powijakow mam taki problem: jesli jedna sciana nachodzi na druga, na miejscu ich zlaczenia powstaja nieprzyjemne wzorki. Na przykladzie:
Tutaj widac "blok" umieszczony w pokoju. Konce jego scian stykaja sie z m.w. srodkiem scian pokoju, ale ich nie przecinaja.
Dodatkowo, to ktora powierzchnia bedzie sie tak zachowywac zalezy od kolejnosci rysowania scian (tutaj podloga rysowana jest jako pierwsza). Ktos wie jak to obejsc bez koniecznosci dzielenia wszystkich scian na male, nienachodzace na siebie powierzchnie?
Inicjalizacje GL'a w programie:
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glEnable(GL_POLYGON_SMOOTH);
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glFrontFace(GL_CCW);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glClearColor ( 0.0f, 0.0f, 0.0f, 0.0f );
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
pozdrawiam