Wczoraj zacząłem bawić się z SFML ale nie potrafię zrobić czegoś w stylu menu głównego gry. Np po uruchomieniu programu pojawia się okno z obrazkiem na którym pisze "Nowa gra wciśnij 1" i "Wyjście kliknij ESC" i jak kliknę 1 to pojawia się jakieś tło z tekstem a stare znika. Po wielu nieudanych próbach nabazgrałem takie coś bo innego pomysłu na to nie mam. Po skompilowaniu oba obrazki nachodzą na siebie (co jest w sumie oczywiste patrząc na kod poniżej). Szukałem też w internecie ale nic nie mogłem znaleźć. Dodam też, że dopiero zaczynam programować.
while( oknoAplikacji.isOpen() )
{
sf::Event zdarzenie;
while (oknoAplikacji.pollEvent( zdarzenie ) )
{
if( zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Escape )
{
oknoAplikacji.close();
exit( 0 );
}
if( zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Num1 )
{
goto newgame;
oknoAplikacji.clear( sf::Color::Black );
sf::Event::Closed;
}
}
oknoAplikacji.clear( sf::Color::Black );
oknoAplikacji.draw( obrazek );
oknoAplikacji.display();
newgame:
sf::Event zdarzenie2;
while (oknoAplikacji.pollEvent( zdarzenie2) )
{
if( zdarzenie2.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Escape )
{
oknoAplikacji.close();
exit( 0 );
}
}
oknoAplikacji.clear( sf::Color::Black );
oknoAplikacji.draw( obrazek2 );
oknoAplikacji.display();