grafika. powierzchnie beziera

0

witam Was drodzy forumowicze 4programmers.net,
mam do Was pytanie z dziedziny grafiki komputerowej.

Czy ktoś kiedyś pisał program w Javie bądź w C++ do rysowania powierzchni Beziera?

Mam pewien wzór i problem z jego implementacją:
http://zapodaj.net/f022133318a3.jpg.html

Nie wiem jak interpetowac w tym wzorze Pjkx. Skoro punkty kontrolne mam wpisane do tablicy dwuwymiarowej (tak powinno być)
Dwie zmienne j i k są zrozumiałe, ale zmienna x co ona ma tu oznaczać??

I przed wzorem widnieją dwie zmienne u iv. One mają się zmieniać. Nie wiem czy dać je w dwóch następujących po sobie pętlach for czy jakoś inaczej ma to wyglądać?

Poradźcie i poratujcie dobrą radą!:)

0

w jezyku c bylo cos takiego. ale tego nie rozumiem. niech wyjasni ten co umie:D

XYZ inp[NI+1][NJ+1];

for (i=0;i<=NI;i++) {
for (j=0;j<=NJ;j++) {
inp[i][j].x = i;
inp[i][j].y = j;
inp[i][j].z = (random() % 10000) / 5000.0 - 1;
}

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1