a wiec potrzebuje procedurki obslugi myszki...
kiedys za dobrych i prosty czasow DOS i 16 bit po prostu pisalo sie prosty kodzik ASM i nie bylo problemu a teraz ;-(
otoz w DEV-CPP napisalem jakgdyby odpowiednik:
int initmouse(){
asm( "mov ax, 0\n\t"
"int 0x33\n\t");
}
void showmouse(){
asm( "mov ax, 1\n\t"
"int 0x33\n\t");
}
void hidemouse(){
asm( "mov ax, 2\n\t"
"int 0x33\n\t");
}
void getmouse(int *button,int *x,int *y){
static int *but asm("button") = button;
static int *X asm("x") = x;
static int *Y asm("y") = y;
asm( "mov ax, 2\n\t"
"int 0x33\n\t"
"mov button, bx\n\t"
"mov x, cx\n\t"
"mov y, dx\n\t");
}
oczywiscie kompiluje z opcja "-masm=intel" a itak program nie chce dzialac
int main() {
initmouse();
showmouse();
int a,b,c;
getmouse(&a,&b,&c);
return 0;
}
Ale niestety nie dziala... Wiec moze wiecie jak obsluzyc myszke w konsoli?