problem z resorces w DEV-CPP

0

mam taki problem iż w DEV-CPP (ver 5-beta) nie mogę(nie potrafię)skompilować..zlinkować itd...programu o takiej treści..:tzn kompiluje się i uruchamia..tylko ikonki niie ładuje..proszę o pomoc i przykład
it's my resource.rs file:

#include "resource.h"
IDI_MYICON ICON "my_icon.ico"

a to mój resource.h file:

#define IDI_MYICON 101

oto kod źródłwy w C:

#include <windows.h>
#include"resource.h"

const char g_szClassName[] = "myWindowClass";

// Step 4: the Window Procedure
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hwnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
switch(msg)
{
case WM_CLOSE:
DestroyWindow(hwnd);
break;
case WM_DESTROY:
PostQuitMessage(0);
break;
default:
return DefWindowProc(hwnd, msg, wParam, lParam);
}
return 0;
}

int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance,
LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow)
{
WNDCLASSEX wc;
HWND hwnd;
MSG Msg;

//Step 1: Registering the Window Class
wc.cbSize = sizeof(WNDCLASSEX);
wc.style = 0;
wc.lpfnWndProc = WndProc;
wc.cbClsExtra = 0;
wc.cbWndExtra = 0;
wc.hInstance = hInstance;
wc.hIcon = LoadIcon(hInstance, MAKEINTRESOURCE(IDI_MYICON));
wc.hCursor = LoadCursor(NULL, IDC_ARROW);
wc.hbrBackground = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW+1);
wc.lpszMenuName = NULL;
wc.lpszClassName = g_szClassName;
wc.hIconSm = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION);

if(!RegisterClassEx(&wc))
{
MessageBox(NULL, "Window Registration Failed!", "Error!",
MB_ICONEXCLAMATION | MB_OK);
return 0;
}

// Step 2 Creating the Window
hwnd = CreateWindowEx(
WS_EX_CLIENTEDGE,
g_szClassName,
"The title of my window",
WS_OVERLAPPEDWINDOW,
CW_USEDEFAULT, CW_USEDEFAULT, 240, 120,
NULL, NULL, hInstance, NULL);

if(hwnd == NULL)
{
MessageBox(NULL, "Window Creation Failed!", "Error!",
MB_ICONEXCLAMATION | MB_OK);
return 0;
}

ShowWindow(hwnd, nCmdShow);
UpdateWindow(hwnd);


while(GetMessage(&Msg, NULL, 0, 0) > 0)
{
TranslateMessage(&Msg);
DispatchMessage(&Msg);
}
return Msg.wParam;
}
</cpp> ```
0

a jakby tak w parametrze drugim (MAKEINTRESOURCE(np. 101),
albo LoadIcon(hInstance, "nazwa_ikony");
popróbuj.

0

Popatrz na funkcję LoadCursor.

0

Napisz LoadIcon(hInstance, "IDI_MYICON"); lub
LoadIcon(hInstance, MAKEINTRESOURCE(IDI_MYICON));

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1