3ds Max (wykorzystanie projektu)

0

Wie może ktoś jak wykorzystać scenę stworzoną w 3ds max aby można było np prouszać się w niej używająć klawiatury.
Coś pomoże tu openGl?
A może wiecie gdzie można się o tym dowiedzieć!

0

Sugeruję zapisać scenę w prostszym formacie niż .max - konkretniej w .3ds - potem wczytujesz scenę do swojego programu i z użyciem OpenGL lub Direct3D wyświetlasz ją na ekranie.
Obsługa klawiatury jak w normalnych programach.

0

ok, postaram się poeksperymentować!:)

0

Do przekonwertowania z 3D Max na kod C (który możesz wykorzystać w OpenGL) polecam program PolyTrans, 3DTO3D, 3D Exploration.

0

Jeśli chcesz zrobić to w prosty sposób, to znajdź na przykład programik typu 'Exporter 3DS do X' (do czasu DirectX8.1 był dostarczany z DirectX SDK, nie wiem czemu go nie dają teraz). (*.X) to wewnętrzny format siatek DirectX, a ten do ułatwienia ich obsługi ma już całą masę funkcji.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1