Hej, korzystam z książki SFML Game Development. Korzystam z kodu dołączonego do książki. Podczas uruchamiania gry pojawia się problem Failed to open vertex shader "Media/Shaders/FullPass.vert". W kodzie jest on ładowany w tym miejscu:
BloomEffect::BloomEffect()
: mShaders()
, mBrightnessTexture()
, mFirstPassTextures()
, mSecondPassTextures()
{
mShaders.load(Shaders::BrightnessPass, "Media/Shaders/Fullpass.vert", "Media/Shaders/Brightness.frag");
mShaders.load(Shaders::DownSamplePass, "Media/Shaders/Fullpass.vert", "Media/Shaders/DownSample.frag");
mShaders.load(Shaders::GaussianBlurPass, "Media/Shaders/Fullpass.vert", "Media/Shaders/GuassianBlur.frag");
mShaders.load(Shaders::AddPass, "Media/Shaders/Fullpass.vert", "Media/Shaders/Add.frag");
}
No i oczywiście w folderze Media/Shaders stworzyłem plik tekstowy który nazwałem FullPass.Vert a plik zawiera kod"
void main()
{
gl_Position = gl_ModelViewProjectionMatrix * gl_Vertex;
gl_TexCoord[0] = gl_MultiTexCoord0;
}
Macie jakieś pomysły co jest nie tak? Dodam że ścieżka do pliku jest na pewno prawidłowa,wszystko wczytuje się poprawnie,textury,dźwięki,muzyka poza shaderami.