Krótko i na tema.

Końcówka projektu gry, ostanie funkcje do napisanie, małe poprawki etc...
I nagle natrafiam na problem, w żaden ze sposobów nie mogą załadować ort! do metody.

void Game::lvl()
{
	Texture Open, Close;
	Sprite open, close;

	if (!Open.loadFromFile("‪‪‪[link]"))
	{
		MessageBox(NULL, "Lvl texture o", "ERROR", NULL);
		return;
	}

	if (!(Close.loadFromFile("‪[link]")))
	{
		MessageBox(NULL, "Lvl texture c", "ERROR", NULL);
		return;
	}

	//open.setTexture(Open);
	//open.setOrigin(32, 32);

	//close.setTexture(Close);
	//close.setOrigin(32, 32);

	bool menu = false;

	Level level;

	int o = 96;

	while (!menu)
	{
		Event event;
		while (window.pollEvent(event))
		{
			if (event.type == Event::KeyReleased && event.key.code == Keyboard::Escape)
			{
				menu = true;
			}
		}

		for (int i = 0; i < 5; i++)
		{
			open.setPosition(o + 128 * i, 64 + 96);

			window.clear(Color::Black);

			window.draw(background);

			window.draw(open);

			window.display();
		}
	}

	state = MENU;
}

W żaden sposób nie mogę jednak załadować ort!, grafika .png (potem próbowałem także .jpg), link poprawny (sprawdzałem zarówno z \ i / ). Przy kompilacji metody komunikat:

failed to load image [link] reason unable to open file

Można by powiedzieć że potem było już tylko gorzej...

Próbowałem różnych opcji:

  • ładowanie z folderu roboczego (w ustawieniach wszystko ok)
  • ładownie innego pliku, inne rozszerzenie
  • ładowanie ort! w innej metodzie
  • reset IDE, reset systemu, ostatecznie reinstal IDE (VS 2015, SFML v2.3.2 dodany do pustego projektu przez NuGet)
    Dodatkowo zmiana innych plików, lokalizacji, pomimo że w kodzie wszystko jest ok, problem ten sam.

Nic z wymienionych metod nie pomogło, proszę o pomoc sobie z tym problemem poradzić.