Krótko i na tema.
Końcówka projektu gry, ostanie funkcje do napisanie, małe poprawki etc...
I nagle natrafiam na problem, w żaden ze sposobów nie mogą załadować ort! do metody.
void Game::lvl()
{
Texture Open, Close;
Sprite open, close;
if (!Open.loadFromFile("[link]"))
{
MessageBox(NULL, "Lvl texture o", "ERROR", NULL);
return;
}
if (!(Close.loadFromFile("[link]")))
{
MessageBox(NULL, "Lvl texture c", "ERROR", NULL);
return;
}
//open.setTexture(Open);
//open.setOrigin(32, 32);
//close.setTexture(Close);
//close.setOrigin(32, 32);
bool menu = false;
Level level;
int o = 96;
while (!menu)
{
Event event;
while (window.pollEvent(event))
{
if (event.type == Event::KeyReleased && event.key.code == Keyboard::Escape)
{
menu = true;
}
}
for (int i = 0; i < 5; i++)
{
open.setPosition(o + 128 * i, 64 + 96);
window.clear(Color::Black);
window.draw(background);
window.draw(open);
window.display();
}
}
state = MENU;
}
W żaden sposób nie mogę jednak załadować ort!, grafika .png (potem próbowałem także .jpg), link poprawny (sprawdzałem zarówno z \ i / ). Przy kompilacji metody komunikat:
failed to load image [link] reason unable to open file
Można by powiedzieć że potem było już tylko gorzej...
Próbowałem różnych opcji:
- ładowanie z folderu roboczego (w ustawieniach wszystko ok)
- ładownie innego pliku, inne rozszerzenie
- ładowanie ort! w innej metodzie
- reset IDE, reset systemu, ostatecznie reinstal IDE (VS 2015, SFML v2.3.2 dodany do pustego projektu przez NuGet)
Dodatkowo zmiana innych plików, lokalizacji, pomimo że w kodzie wszystko jest ok, problem ten sam.
Nic z wymienionych metod nie pomogło, proszę o pomoc sobie z tym problemem poradzić.