Kółko krzyżyk z drzewem decyzyjnym

Odpowiedz Nowy wątek
2019-11-08 09:08
0

Chciałbym napisać program w c++ w którym komputer grałby z przeciwnikiem w kółko krzyżyk i "uczył się" z każdą grą. Jak miałby wyglądać mniej więcej kod takiego drzewa decyzyjnego, albo chociaż jego część?

Pozostało 580 znaków

2019-11-08 09:32
2019-11-08 09:34
0

W celu stworzenia drzewa decyzyjnego potrzebne są dane już konkretnych gier. Jeżeli chcesz, aby gra uczyłą się na bieżąco, od zera, spójrz na hasło Reinforcement learning.

Ogółem IMO pytanie jest źle zadane. W sumie nie wiadomo o co chodzi do końca.

Pozostało 580 znaków

2019-11-08 09:41
0

Jeżeli zbudujesz algorytm na drzewie decyzyjnym, to SI nie będzie musiał się uczyć. Będzie wszystko już wiedział, gdyż polega to na analizowaniu wszystkich możliwych ruchów. Jeżeli wykonasz algorytm poprawnie, to z takim SI nie da się wygrać.

No chyba, że nie będziesz analizować gotowego drzewa, tylko budować drzewo podczas gry i potem je wykorzystywać przy następnych rozgrywkach. To się może udać ;)

edytowany 1x, ostatnio: Sarrus, 2019-11-08 09:41

Pozostało 580 znaków

2019-11-08 11:06
0

Dzięki wielkie 😊 Precyzujac pytanie, chodzi o to żeby dane z każdej partii gry były zapisywane do pliku, a komputer na bazie tych plików ma wykonywać swoje ruchy

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0