Tak jak w temacie, otrzymuję error w main.cpp "error C3861: "popButton": identyfikatora nie odnaleziono"
//CSButton.h
#pragma once
#include "Object.h"
#include "Helper.h"
class CSButton :
public Object
{
public:
CSButton(std::string filename, float x, float y);
CSButton() = delete;
~CSButton() = default;
void popButton(sf::RenderWindow window, CSButton &button1, CSButton &button2, CRed &red, CBlue &blue1, CBlue &blue2, CBlue &blue3);
};
//CSButton.cpp
#include "CSButton.h"
CSButton::CSButton(std::string filename, float x, float y)
{
texture.loadFromFile(filename);
sprite.setTexture(texture);
sprite.setPosition(x, y);
}
void CSButton::popButton(sf::RenderWindow window, CSButton &button1, CSButton &button2, CRed &red, CBlue &blue1, CBlue &blue2, CBlue &blue3)
{
if (red.colliding == true)
{
window.draw(button1);
if (sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Space))
{
red.colliding = false;
blue1.colliding = false;
blue2.colliding = false;
blue3.colliding = false;
}
}
else if (blue1.colliding == true && blue2.colliding == true && blue3.colliding == true)
{
window.draw(button2);
if (sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Space))
{
red.colliding = false;
blue1.colliding = false;
blue2.colliding = false;
blue3.colliding = false;
}
}
}
//main.cpp
//przed pętlą główną stworzenie objektów
CSButton button1("Images/ButtonLose.png", 600, 300);
CSButton button2("Images/ButtonWin.png", 600, 300);
// potem w pętli, gdzie otrzymuję błąd
popButton(window, button1, button2, red, blue1, blue2, blue3);
Szukałem błędu, ale nie mam już pojęcia gdzie dałem ciała :X