Nie aktualizujace sie wartosci

0

Hej, pisze prosta tekstowa gre "rpg". I problem mój polega na tym, że podczas walki z mobem, jego obrona moze stopniowo wzrastac. Ilosc ta jest widoczna w jego statystykach, lecz program nie zaczytuje jakby nowych danych i dmg który przyjmuje po wzroscie obrony nie zmniejsza sie tylko pozostaje taki sam jak na poczatku. Dorzucam kodzik. Czy ktos wie w czym rzecz ?
(przeskoczcie cala historie i wejdzcie na arene).```

#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <conio.h>
#include <time.h>
#include <dos.h>
#include <windows.h>
#include <fstream>
#include <string>
#include <ctime>

int dziennik=1;
// zmienne
bool gameend;
int input;
int atak=30;
int max_zdrowie=200;
int zdrowie=112;
int zloto=50;
int stamina=100;
int max_stamina=100;
int exp=0;
int max_exp=100;
int lvl=1;
int obrona=10;
int arena=0;

//potwory,moby
int omnik_hp=100;
int omnik_atak=10;
int omnik_obrona=10;

using namespace std;

void ladowanie_dziennika();
void dziennik_angeli1();
void dziennik_angeli2();
void dziennik_angeli3();
void genji_shimada1();
void hanamura1();
void trener();
void interfejs();
void shimadahq();
void kaplica();
void arena1();
void omnik();
void omnik_stats();



void ladowanie_dziennika()
{
HANDLE hOut;
hOut = GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE );
SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_GREEN );


cout<<"         | Ladowanie dziennika... |"<<endl;
cout<<"         ,..........   ..........,"<<endl;
cout<<"     ,..,'          '.'          ',..,"<<endl;
cout<<"    ,' ,'            :            ', ',"<<endl;
cout<<"   ,' ,'             :             ', ',"<<endl;
cout<<"  ,' ,'              :              ', ',"<<endl;
cout<<" ,' ,'............., : ,.............', ',"<<endl;
cout<<",'  '............   '.'   ............'  ',"<<endl;
cout<<" '''''''''''''''''';''';''''''''''''''''''"<<endl;
cout<<"                    '''"<<endl;

        cin.ignore();
        cin.get();

        system("cls");

        if(dziennik==1)
        dziennik_angeli1();

        if(dziennik==2)
        dziennik_angeli2();

        else
        dziennik_angeli3();

}


void dziennik_angeli1()
{
    HANDLE hOut;
    hOut = GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE );
    SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_RED );

    cout<<"Profesor Angela Ziegler"<<endl;
    cout<<"19 sierpnia 2038 rok"<<endl;
    cout<<endl;

    SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_GREEN | FOREGROUND_RED | FOREGROUND_INTENSITY );
    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Dnia dzisiejszego przeprowadzony zostal eksperyment na zmarlym wczoraj pacjencie."<<endl;
    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Obiekt nr 077 zostal pomyslnie wskrzeszony, jego funkcje zyciowe sa sztucznie podtrzymywane."<<endl;
    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Wymagane sa dalsze obserwacje."<<endl;
    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Koniec wpisu.";
    cin.ignore();
    cin.get();

    system("cls");

    dziennik=2;
    ladowanie_dziennika();
}

void dziennik_angeli2()
{
    HANDLE hOut;
    hOut = GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE );
    SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_RED );

    cout<<"Profesor Angela Ziegler"<<endl;
    cout<<"26 grudzien 2038 rok"<<endl;
    cout<<endl;

    SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_GREEN | FOREGROUND_RED | FOREGROUND_INTENSITY );

    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Rano funkcje zyciowe obiektu 077 ustaly. Natychmiast rozpoczeto operacje wszczepienia cybernetycznych implantow."<<endl;
    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Maja one podtrzymywac akcje serca oraz dostarczac tlen do mozgu. Zastapione zostaly rowniez konczyny obiektu aby spowrotem przywrocic ich funcjonalnosc."<<endl;
    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Cialo obiektu zostalo zamkniete w specjalnie zaprojektowanej zbroi aby odizolowac obiekt od wszelkich bakterii oraz drobnoustrojow."<<endl;
    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Zycie obiektu na chwile obecna nie jest zagrozone."<<endl;
    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Wymagane sa dalsze obserwacje."<<endl;
    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Koniec wpisu.";
    cin.ignore();
    cin.get();


    system("cls");
    dziennik=3;

    ladowanie_dziennika();
}

void dziennik_angeli3()
{
    HANDLE hOut;
    hOut = GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE );
    SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_RED );

    cout<<"Profesor Angela Ziegler"<<endl;
    cout<<"6 styczen 2039 rok"<<endl;
    cout<<endl;

    SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_GREEN | FOREGROUND_RED | FOREGROUND_INTENSITY );

    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Obiekt 077 przebudzil sie podczas rutynowego badania i zaatakowal personel."<<endl;
    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Nie udalo sie go ujac i wydostal sie na wolnosc."<<endl;
    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Jego dalsze losy sa nieznane. Eksperyment zakonczony powodzeniem."<<endl;
    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Mam jednak przeczucie ze to nie jest nasze ostatnie spotkanie, Genji Shimada."<<endl;
    cin.ignore();
    cin.get();

    cout<<"Koniec wpisu.";
    cin.ignore();
    cin.get();

    system("cls");

    genji_shimada1();
}

void genji_shimada1()
{
    interfejs();
    cout<<endl;
    cout<<endl;

    HANDLE hOut;
    hOut = GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE );

    SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_RED );

    cout<<"2 dni po ucieczce...";
    cin.ignore();
    cin.get();

    system("cls");

    interfejs();
    cout<<endl;
    cout<<endl;

    hOut = GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE );
    SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_RED );



    cout<<"'Jedynie zemsta potrafi utrzymac mnie przy zyciu...'"<<endl;
    cout<<"'Zyje jedynie pragnieniem odzyskania tego co mi skradziono i wymierzeniu kary temu co to zrobil.'"<<endl;
    cin.get();

    system("cls");

    hanamura1();

}

void hanamura1()
{
  interfejs();
  cout<<endl;
  cout<<endl;

  cout<<"Znajdujesz sie w Hanamurze. Gdzie chcialbys sie udac ?"<<endl;
  cout<<"1. Trener."<<endl;
  cout<<"2. Siedziba klanu Shimada"<<endl;
  cout<<"3. Kaplica."<<endl;
  cout<<"4. Arena."<<endl;
  cout<<"5. Udaj sie do innej lokacji."<<endl;

  cout<<"Wybierz opcje: ";

  cin>>input;

    switch(input)
    {
        case 1:
        {
           system("cls");
           trener();

        }
        case 2:
        {
           if(lvl>=3)
           {
               shimadahq();

           }else
           system("cls");

           interfejs();
           cout<<endl;
           cout<<endl;

           cout<<"Posiadasz zbyt maly poziom! Zdobadz 3 poziom aby odblokowac ta lokacje.";
           cin.ignore();
           cin.get();

           system("cls");
           hanamura1();

        }
        case 3:
        {
            system("cls");
            kaplica();

        }
        case 4:
        {
           arena1();
        }
    }
}

void trener()
{
    interfejs();
    cout<<endl;
    cout<<endl;

     cout<<"Znajdujesz sie w sali cwiczeniowej. Jaka statystyke chcesz ulepszyc ?"<<endl;
            cout<<"1. Atak +5 - 20 szt zlota"<<endl;
            cout<<"2. Obrone +1% - 10 szt zlota"<<endl;
            cout<<"3. Zdrowie +15 - 10 szt zlota"<<endl;
            cout<<"4. Opusc sale."<<endl;

            cout<<"Wybierz opcje: ";

            cin>>input;

            switch(input)
            {
            case 1:
                {
                    if(zloto>=20)
                    {
                        system("cls");

                        interfejs();
                        cout<<endl;
                        cout<<endl;

                        cout<<"Ulepszyles atak."<<endl;
                        cout<<"Pobrano 20 szt zlota."<<endl;
                        atak+=5;
                        zloto+=-20;

                        cin.ignore();
                        cin.get();

                        system("cls");
                        trener();

                    }else
                    system("cls");

                    interfejs();
                    cout<<endl;
                    cout<<endl;

                    cout<<"Posiadasz za malo zlota!";

                    cin.ignore();
                    cin.get();

                    system("cls");
                    trener();
                }
            case 2:
                {
                    if(zloto>=10)
                    {
                    system("cls");

                    interfejs();
                    cout<<endl;
                    cout<<endl;

                    cout<<"Ulepszyles obrone."<<endl;
                    cout<<"Pobrano 10 szt zlota."<<endl;
                    obrona+=1;
                    zloto+=-10;

                    cin.ignore();
                    cin.get();

                    system("cls");
                    trener();

                    }else

                    system("cls");

                    interfejs();
                    cout<<endl;
                    cout<<endl;

                    cout<<"Posiadasz za malo zlota!";


                    cin.ignore();
                    cin.get();

                    system("cls");
                    trener();
                }
            case 3:
                {
                    if(zloto>=10)
                    {
                        system("cls");

                        interfejs();
                        cout<<endl;
                        cout<<endl;

                        cout<<"Ulepszyles zdrowie."<<endl;
                        cout<<"Pobrano 10 szt zlota."<<endl;
                        max_zdrowie+=15;
                        zloto+=-10;

                        cin.ignore();
                        cin.get();

                        system("cls");
                        trener();

                    }else
                    system("cls");

                    interfejs();
                    cout<<endl;
                    cout<<endl;

                    cout<<"Posiadasz za malo zlota!";

                    cin.ignore();
                    cin.get();

                    system("cls");
                    trener();
                }
            case 4:
                {
                    system("cls");
                    hanamura1();

                }
            }
}

void shimadahq()
{
    hanamura1();
}


void interfejs()
{
    system("COLOR 07");
    cout<<"***********************************************"<<endl;
    cout<<"*                                             *"<<endl;
    cout<<"                                              *"<<endl;
    cout<<"     Atak: "<<atak<<"                  Zloto: "<<zloto<<"      "<<endl;
    cout<<"                                              "<<endl;
    cout<<"     Zdrowie: "<<zdrowie<<"/"<<max_zdrowie<<"          Exp: "<<exp<<"/"<<max_exp<<"     "<<endl;
    cout<<"                                              "<<endl;
    cout<<"     Obrona: "<<obrona<<"                Poziom: "<<lvl<<"      "<<endl;
    cout<<"               Stamina: "<<stamina<<"/"<<max_stamina<<endl;
    cout<<"*                                             *"<<endl;
    cout<<"*                                             *"<<endl;
    cout<<"***********************************************";
}

void kaplica()
{
    interfejs();
    cout<<endl;
    cout<<endl;


    cout<<"Znajdujesz sie w kaplicy. Mozesz tutaj zregenerowac swoje sily poprzez medytacje."<<endl;
    cout<<"1. Zregeneruj 20 punktow zdrowia - 10 szt zlota."<<endl;
    cout<<"2. Zregeneruj 40 punktow zdrowia - 15 szt zlota."<<endl;
    cout<<"3. Zregeneruj 80 punktow zdrowia - 25 szt zlota."<<endl;
    cout<<"4. Wyjdz z kaplicy."<<endl;
    cout<<"Wybierz opcje :";

    cin>>input;

    switch(input)
    {
        case 1:
            {
                        if(zdrowie>=max_zdrowie-20 && zdrowie!=max_zdrowie && zloto>=10)
                {



                        system("cls");

                        interfejs();
                        cout<<endl;
                        cout<<endl;

                        cout<<"Czujesz jak Twoje sily witalne powracaja."<<endl;
                        cout<<"Przywrocono "<<max_zdrowie - zdrowie <<" punktow zdrowia."<<endl;
                        cout<<"Pobrano 10 szt zlota."<<endl;

                        zdrowie+=+(max_zdrowie - zdrowie);
                        zloto+=-10;

                        cin.ignore();
                        cin.get();

                        system("cls");
                        kaplica();
                }
                        if(zdrowie>=1 && zdrowie>!max_zdrowie-20 && zdrowie!=max_zdrowie && zloto>=10)
                        {

                        system("cls");

                        interfejs();
                        cout<<endl;
                        cout<<endl;

                        cout<<"Czujesz jak Twoje sily witalne powracaja."<<endl;
                        cout<<"Przywrocono 20 punktow zdrowia."<<endl;
                        cout<<"Pobrano 10 szt zlota."<<endl;

                        zdrowie+=+20;
                        zloto+=-10;

                        cin.ignore();
                        cin.get();

                        system("cls");
                        kaplica();
                        }


                        if(zdrowie==max_zdrowie)
                    {



                        system("cls");

                        interfejs();
                        cout<<endl;
                        cout<<endl;

                        cout<<"Twoje zdrowie jest pelne!";

                        cin.ignore();
                        cin.get();

                        system("cls");
                        kaplica();
                    }

                    if(zloto<10)
                        {
                        cout<<"Posiadasz za malo zlota!"<<endl;
                        cin.ignore();
                        cin.get();

                        system("cls");
                        kaplica();
                        }
        case 2:
            {
                    if(zdrowie>=max_zdrowie-40 && zdrowie!=max_zdrowie && zloto>=15)
                {



                        system("cls");

                        interfejs();
                        cout<<endl;
                        cout<<endl;

                        cout<<"Czujesz jak Twoje sily witalne powracaja."<<endl;
                        cout<<"Przywrocono "<<max_zdrowie - zdrowie <<" punktow zdrowia."<<endl;
                        cout<<"Pobrano 15 szt zlota."<<endl;

                        zdrowie+=+(max_zdrowie - zdrowie);
                        zloto+=-15;

                        cin.ignore();
                        cin.get();

                        system("cls");
                        kaplica();
                }
                        if(zdrowie>=1 && zdrowie>!max_zdrowie-40 && zdrowie!=max_zdrowie && zloto>=15)
                        {

                        system("cls");

                        interfejs();
                        cout<<endl;
                        cout<<endl;

                        cout<<"Czujesz jak Twoje sily witalne powracaja."<<endl;
                        cout<<"Przywrocono 40 punktow zdrowia."<<endl;
                        cout<<"Pobrano 15 szt zlota."<<endl;

                        zdrowie+=+40;
                        zloto+=-15;

                        cin.ignore();
                        cin.get();

                        system("cls");
                        kaplica();
                        }


                        if(zdrowie==max_zdrowie)
                    {



                        system("cls");

                        interfejs();
                        cout<<endl;
                        cout<<endl;

                        cout<<"Twoje zdrowie jest pelne!";

                        cin.ignore();
                        cin.get();

                        system("cls");
                        kaplica();
                    }
                    if(zloto<15)
                    {
                        cout<<"Posiadasz za malo zlota!"<<endl;
                        cin.ignore();
                        cin.get();

                        system("cls");
                        kaplica();
                    }
            }
        case 3:
            {
                    if(zdrowie>=max_zdrowie-80 && zdrowie!=max_zdrowie && zloto>=25)
                {



                        system("cls");

                        interfejs();
                        cout<<endl;
                        cout<<endl;

                        cout<<"Czujesz jak Twoje sily witalne powracaja."<<endl;
                        cout<<"Przywrocono "<<max_zdrowie - zdrowie <<" punktow zdrowia."<<endl;
                        cout<<"Pobrano 25 szt zlota."<<endl;

                        zdrowie+=+(max_zdrowie - zdrowie);
                        zloto+=-25;

                        cin.ignore();
                        cin.get();

                        system("cls");
                        kaplica();
                }
                        if(zdrowie>=1 && zdrowie>!max_zdrowie-80 && zdrowie!=max_zdrowie && zloto>=25)
                        {

                        system("cls");

                        interfejs();
                        cout<<endl;
                        cout<<endl;

                        cout<<"Czujesz jak Twoje sily witalne powracaja."<<endl;
                        cout<<"Przywrocono 80 punktow zdrowia."<<endl;
                        cout<<"Pobrano 25 szt zlota."<<endl;

                        zdrowie+=+80;
                        zloto+=-25;

                        cin.ignore();
                        cin.get();

                        system("cls");
                        kaplica();
                        }


                        if(zdrowie==max_zdrowie)
                    {



                        system("cls");

                        interfejs();
                        cout<<endl;
                        cout<<endl;

                        cout<<"Twoje zdrowie jest pelne!";

                        cin.ignore();
                        cin.get();

                        system("cls");
                        kaplica();
                    }
                    if(zloto<25)
                       {
                        cout<<"Posiadasz za malo zlota!"<<endl;
                        cin.ignore();
                        cin.get();

                        system("cls");
                        kaplica();
                       }
            }

        case 4:
            {
                system("cls");
                hanamura1();
            }




            }
    }
}

void arena1()
{
    system("cls");

    interfejs();
    cout<<endl;
    cout<<endl;

    cout<<"Przybywasz do pobliskiej areny, w ktorej smialkowie mierza sie z poteznymi przeciwnikami za odpowiednie ilosci zlota badz innych dobr."<<endl;
    cout<<"Chcesz sie wyprobowac czy rezygnujesz ?"<<endl;
    cout<<"1. Tak."<<endl;
    cout<<"2. Nie."<<endl;
    cout<<"Wybierz opcje: ";

    cin>>input;

    switch(input)
    {

        case 1:
        {
            if(arena==0)
            {
                system("cls");

                interfejs();
                cout<<endl;
                cout<<endl;


                cout<<"Twoim pierwszym przeciwnikiem jest bojowy omnik, zaprogramowany specjalnie do walki."<<endl;
                cin.ignore();
                cin.get();

                system("cls");
                omnik();
            }


        }
    }
}

void omnik_stats()
{
    cout<<"Zdrowie: "<<omnik_hp<<endl;
    cout<<"Atak: "<<omnik_atak<<endl;
    cout<<"Obrona: "<<omnik_obrona<<endl;
}

void omnik()
{

    int losowanie = (rand() %3)+1;

    interfejs();
    cout<<endl;
    cout<<endl;

    omnik_stats();
    cout<<endl;
    cout<<endl;

    cout<<"1. Cios sztyletem. +5 stamina / counter,crit,defence"<<endl;
    cout<<"2. Rzut shurikenem. -20 stamina / defence"<<endl;
    cout<<"3. Smocze ciecie. -30 stamina / crit"<<endl;
    cout<<"4. Opis umiejetnosci."<<endl;
    cout<<"5. Uciekaj."<<endl;


    cout<<"Wybierz akcje: ";
    cin>>input;

    system("cls");

    switch(input)
    {
    case 1:
        {
            interfejs();
            cout<<endl;
            cout<<endl;

            omnik_stats();
            cout<<endl;
            cout<<endl;

            cout<<"Zadajesz "<<atak*2-(omnik_obrona*0,3)<<" obrazen!"<<endl;
            omnik_hp-=(atak*2)-(omnik_obrona*0,3);

            cin.ignore();
            cin.get();
            system("cls");

            if(stamina<max_stamina && stamina>95)
            {
                stamina+=max_stamina;
            }

            if(stamina<max_stamina && stamina<95)
            {
                stamina+=5;
            }

            if(losowanie==1)
            {
                    interfejs();
                    cout<<endl;
                    cout<<endl;

                    omnik_stats();
                    cout<<endl;
                    cout<<endl;

                    cout<<"Omnik zadaje Ci "<<omnik_atak-(obrona/3)<<" obrazen!"<<endl;
                    zdrowie-=(omnik_atak-(obrona/3));

                    cin.ignore();
                    cin.get();
                    system("cls");

                    omnik();

            }
            if(losowanie==2)
            {
                    interfejs();
                    cout<<endl;
                    cout<<endl;

                    omnik_stats();
                    cout<<endl;
                    cout<<endl;

                    cout<<"Trafienie krytyczne!"<<endl;
                    cout<<"Omnik zadaje Ci "<<(omnik_atak*2)-(obrona/3)<<" obrazen!"<<endl;
                    zdrowie-=(omnik_atak*2)-(obrona*0,3);

                    cin.ignore();
                    cin.get();
                    system("cls");

                    omnik();
            }
            if(losowanie==3)
            {
                    interfejs();
                    cout<<endl;
                    cout<<endl;

                    omnik_stats();
                    cout<<endl;
                    cout<<endl;

                    cout<<"Omnik przechodzi do obrony zwiekszajac swoja obrone o dodatkowe 10!"<<endl;

                    omnik_obrona+=10;

                    cin.ignore();
                    cin.get();
                    system("cls");

                    omnik();

            }

        }

    case 2:
        {
            interfejs();
            cout<<endl;
            cout<<endl;

            omnik_stats();
            cout<<endl;
            cout<<endl;

            if(stamina>=20)
            {

                cout<<"Zadajesz "<<atak-(omnik_obrona*0,3)<<" obrazen!"<<endl;
                omnik_hp-=atak-(omnik_obrona*0,3);
                stamina-=20;
                cin.ignore();
                cin.get();
                system("cls");


            }
            if(stamina<20)
            {
                cout<<"Posiadasz za malo staminy aby wykonac ta czynnosc!"<<endl;

                cin.ignore();
                cin.get();
                system("cls");
                omnik();

            }

                    interfejs();
                    cout<<endl;
                    cout<<endl;

                    omnik_stats();
                    cout<<endl;
                    cout<<endl;

                    cout<<"Omnik przechodzi do obrony zwiekszajac swoja obrone o dodatkowe 10!"<<endl;

                    omnik_obrona+=10;

                    cin.ignore();
                    cin.get();
                    system("cls");

                    omnik();



        }
    }
}



int main()
{
srand( time( NULL ) );
HANDLE hOut;
hOut = GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE );

SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_RED );
cout<<" _______  __   __  _______    ___      _______  _______  _______    _______  _     _  _______  ______    ______  "<<endl;
cout<<"|       ||  | |  ||       |  |   |    |       ||       ||       |  |       || | _ | ||       ||    _ |  |      | "<<endl;
cout<<"|_     _||  |_|  ||    ___|  |   |    |   _   ||  _____||_     _|  |  _____|| || || ||   _   ||   | ||  |  _    |"<<endl;
cout<<"  |   |  |       ||   |___   |   |    |  | |  || |_____   |   |    | |_____ |       ||  | |  ||   |_||_ | | |   |"<<endl;
cout<<"  |   |  |       ||    ___|  |   |___ |  |_|  ||_____  |  |   |    |_____  ||       ||  |_|  ||    __  || |_|   | "<<endl;
cout<<"  |   |  |   _   ||   |___   |       ||       | _____| |  |   |     _____| ||   _   ||       ||   |  | ||       |"<<endl;
cout<<"  |___|  |__| |__||_______|  |_______||_______||_______|  |___|    |_______||__| |__||_______||___|  |_||______|"<<endl;
cout<<endl;
cout<<endl;

SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_GREEN | FOREGROUND_RED | FOREGROUND_INTENSITY );
cout<<"       =="<<endl;
cout<<"       ||_________________________"<<endl;
cout<<"||OOOOO||_________________________> 1. Rozpocznij nowa gre."<<endl;
cout<<"       ||"<<endl;
cout<<"       =="<<endl;
cout<<endl;
cout<<endl;

cout<<"       =="<<endl;
cout<<"       ||_________________________"<<endl;
cout<<"||OOOOO||_________________________> 2. Wyjdz z gry."<<endl;
cout<<"       ||"<<endl;
cout<<"       =="<<endl;
cout<<endl;
cout<<endl;

cin>>input;
system("cls");

switch(input)
{
    case 1:
    {

        ladowanie_dziennika();
    }

    case 2:
    {
        return 0;
    }

}

```
0

Problem może być tutaj:

omnik_hp -= (atak * 2) - (omnik_obrona * 0, 3);

Programując używa się kropki jako separatora dziesiętnego, nie przecinka

0

Ooo, taki niuans a jednak tyle zmienia :D. Dzieki wielkie dziala juz !

0

W sumie jeszcze takie male pytanie. Czy da sie zrobic tak, aby za obrone wstawic wartość ale procentową ? Bo nie moge tego rozgryźć jak to zrobić

0

W C++ masz klasy. Polecam.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1