Witam, piszę pewien program i aby go uatrakcyjnić chciałem aby treść wyświetlana na ekranie rozwijała się powoli "po jednym znaku". W sensie, że każdy znak na ekranie pojawia się z mały opóźnieniem.
Kod mający wykonać to zadanie wygląda następująco:
int t;
t = _title.length();
for(int i=0; i<t; i++ )
{
cout << _title[i];
sleep(1);
}
W stringu _title znajduje się jakiś wpisany wcześniej tekst.
Funkcja sleep() pochodzi z biblioteki unistd.h (pracuje pod Linuxem).
W teorii wszystko powinno działać, jednak po odpaleniu program przerabia całą pętlę, a dopiero później wyświetla (całego już) stringa.
Po dodaniu nowej linii po każdym znaku program działa poprawnie, z tym że wyświetla znaki jeden pod drugim.
Stąd moje pytanie: czy da się zrobić tak, aby po każdym powtórzeniu pętli program od razu wypisywał znak na ekran (wszytsko w jednym wierszu)?
Z góry dziękuje za odpowiedź ;)