Dynamiczne tworzenie obiektów w programie GUI

0

Witam,
W zamyśle mam dodanie przycisków "+" i "-", po których naciśnięciu odpowiednio mają pojawiać się nowe elementy lub usuwać.
Wynik moich dotychczasowych starań to ten kod:

private: System::Void button1_Click(System::Object^  sender, System::EventArgs^  e) {

	PictureBox^ p2 = gcnew PictureBox();
	x += 30;
	p2->Location = System::Drawing::Point(x, 30);
	p2->Load("img/callf.jpg");
	this->Controls->Add(p2);
	ile++;

}
private: System::Void button2_Click(System::Object^  sender, System::EventArgs^  e) {

	this->Controls->Remove(button1);
}
};
}
 

Niestety nie działa ;) Po kliknięciu + nie pojawia się żaden nowy obiekt, natomiast po wciśnięciu "-" usuwa mi przycisk "+", co jest oczywiste patrząc na argument funkcji remove. Ale podałem taki argument, ponieważ nie kompiluje mi się kod po podaniu p2.
Może ktoś mnie naprowadzić na poprawne rozwiązanie?

0

hmm, jednak się dodają te obiekty. Tylko, że są to białe pola, o rozmiarze wczytywanego obrazka i w dodatku ukryte pod obrazkiem służącym za tło. No i x który robi odstępy jest tu za mały, ale to szczegół.

Dobra, dlatego były białe, bo nie nie dopasowywało mi rozmiaru boxu do rozmiaru obrazka. I wczytywało tylko jego fragment, który był biały :v

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1