Dynamiczne tworzenie obiektów.

0

Tworze sobie dwa pola textbox, jedno pole zawierea wartosc pozycji a drugie sztuki.
Petla wykonuje sie tyle razy ile jest produktow czyli np 50 , 70 , chcialem zrobic tak ze jak ktos wpisze ilosc automatycznie obok przeliczy sie wartosc czyli cena*ilosc. Wiem ze musze obsluzyc zdarzenie pola ilosc changevalue ale teraz jak odwolac sie do pola wartosc pozycji z tej metody ?
jezeli by to bylo pole dane mysza to moznaby tak: Form1.TextBox2.Text = i tu wartosc, ale jak one tworza sie w petli ?

0

Przy tworzeniu zapamietuj referencje, np. tak:

for(...) { TextBox pozycja = new TextBox(); TextBox ilosc = new TextBox(); pozycja.Tag = ilosc; ilosc.Tag = pozycja; } ```

Ew. w jakiejs tablicy, czy jak Ci lepiej.

0

Ok dziala tylko jak bede chcial zmienic wartosc w 3 polach rowqnoczesnie to Tag odpada i musze w tablicy tak ? i ewentualnie tablice w Tag-u ?

0

np.

pozycja.Tag = new object[3]{ilosc, pozycja, cena};

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1