Witajcie, nie wiem jak zrobić aby po jakimś czasie obiekty się tworzyły dynamicznie. Piszę gre typu Mario, i chodzi mi o przeszkody które będą się pojawiać, udało mi się zrobić coś podobnego ale one cały czas znikają i pojawiają się gdzieś indziej. Wiem, że powinien zrobić tak aby był cały czas rysowane, ale mam z tym problem, gdybyście mogli dać jakiś przykład jak to zrobić byłbym wdzięczny.
0
0
Przykład czego?
0
O_o proszę, wytłumacz dokładnie. Najlepiej to pokaż twój kod który źle działa.
0
Z przykładem może być problem bo nie opisałeś dokładnie sposobu działania... daj kod to będzie można znaleźć błąd
0
przeszkody które będą się pojawiać, udało mi się zrobić coś podobnego ale one cały czas znikają i pojawiają się gdzieś indziej.
Chcesz żebyśmy z kuli wróżyli na czym problem polega? Pokaż kod, to może ktoś ci pomoże.
Wiem, że powinien zrobić tak aby był cały czas rysowane
Typowa gra jest odrysowywana w kółko, za każdym razem cały obraz od nowa.
Chociaż OpenGL teoretycznie tego nie wcale wymusza, statyczny obraz też jest możliwy.
mam z tym problem
Przede wszystkim musisz przechowywać cały stan gry niezależnie od rysowanego obrazu.