OpenGL, dynamiczne tworzenie obiektów

0

Witajcie, nie wiem jak zrobić aby po jakimś czasie obiekty się tworzyły dynamicznie. Piszę gre typu Mario, i chodzi mi o przeszkody które będą się pojawiać, udało mi się zrobić coś podobnego ale one cały czas znikają i pojawiają się gdzieś indziej. Wiem, że powinien zrobić tak aby był cały czas rysowane, ale mam z tym problem, gdybyście mogli dać jakiś przykład jak to zrobić byłbym wdzięczny.

0

Przykład czego?

0

O_o proszę, wytłumacz dokładnie. Najlepiej to pokaż twój kod który źle działa.

0

Z przykładem może być problem bo nie opisałeś dokładnie sposobu działania... daj kod to będzie można znaleźć błąd

0

przeszkody które będą się pojawiać, udało mi się zrobić coś podobnego ale one cały czas znikają i pojawiają się gdzieś indziej.

Chcesz żebyśmy z kuli wróżyli na czym problem polega? Pokaż kod, to może ktoś ci pomoże.

Wiem, że powinien zrobić tak aby był cały czas rysowane

Typowa gra jest odrysowywana w kółko, za każdym razem cały obraz od nowa.
Chociaż OpenGL teoretycznie tego nie wcale wymusza, statyczny obraz też jest możliwy.

mam z tym problem

Przede wszystkim musisz przechowywać cały stan gry niezależnie od rysowanego obrazu.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1