Kółko i krzyżyk - obiektowa wersja, jakie klasy ?

0

Witam, pisze ten temat ponieważ mam ochote napisać obiektową wersję popularnej gry "Kółko i Krzyżyk", pisałem już taką grę strukturalną i wiem jak ją wykonać. Ale glówne pytanie jest takie jakie klasy zadeklarować ?? na pewno chce zrobić coś w stylu klasy Player, która przechowuje np. imie gracza i znak gracza którym się posługuje... No to już mam jedną klase, ale jakie jeszcze ?? Mysłałem też nad stworzeniem klasy "uniwersalnej" która miała by w sobie wszystkie potrzebne metody, i od tej klasy tworzył bym sobie obiekty np. Player, Field.

Co o tym myślicie ( WIEM, ŻE TROCHE GŁUPI TEMAT ) ?? Czekam na wasze wypowiedzi.
Thoki.

0

Klasa przechowująca mapę, klasa gracza oraz jedna główna klasa gry, która będzie zarządzać mapą oraz graczami, tyle wystarczy.

0

Mysłałem też nad stworzeniem klasy "uniwersalnej"
I co miałaby zawierać?

0

" to byłby taki GOD object któy robi wszystko ;) "

Dokładnie :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1