Witam serdecznie,
pracuję nad moim projektem zaliczeniowym z programowania obiektowego i mój pierwszy został odrzucony, gdyż "nie posiadał cech obiektowości". Prowadzący przyczepił się do:
class Item
{ public:
char Name[255], Plot[999], Director[255];
int Sounds, Time;
double Price;
Item *Next, *Prev;
};
class List
{
Item *Start, *End;
public:
List(){Start=End=NULL;};
~List(){czysc();};
//---Do destruktora czysci cala liste
void czysc();
//---Przeciazone dodawanie
void Add( char *name, double price, char *director, int time);
void Add( char *name, double price, int sound);
void Add( char *name, double price, char *plot);
. . . itd.
Stwierdził, że ot jest "obiektowo" bez sensu i zalecił mi:
- podzielenie klasy Item na 3: Book, Movie i CD oraz nadrzędną Item.
- Lista miałaby być agregatem.
Niestety: nie mam pojęcia jak ma wyglądać klasa List, jeżeli nowe klasy to:
class Item
{
public:
char Name[255];
double Price;
Item *Next, *Prev;
};
class Book: public Item
{
public:
char Plot[999];
};
class CD: public Item
{
public:
int Sounds;
};
class Movie: public Item
{
public:
char *Director[255];
int Time;
};
Bo do tej pory obiekty List to był wskaźniki na początek i koniec listy książek lub płyt, a teraz nie wiem jakie obiekty wywołać (wcześniej zaczynałem main od: "List Lista_Ksiazek, Lista_CD, Lista_Filmow")
z góry dziękuję za pomoc