Mam problem wykrycia kolizji obiektow ze soba. Nie chodzi mi o kolizje gracza tylko obiektow. Gracz tworzy domek i jezeli domek koliduje z drzewem ma dawac golda co np 5 sekund.
To jest skrypt ktory jest w obiekcie domku. BoxCollidery po dodawane do objektow drzewo i dom.
GameObject Gracz;
// Start is called before the first frame update
void Start()
{
}
// Update is called once per frame
void Update()
{
}
void OnTriggerEnter2D(Collider2D other)
{
print("Wykryto kolizje 1");
if (other.gameObject.name == "drzewo")
{
Gracz.gameObject.GetComponent<Stats>().Odbierz_Gold(10);
print("Domek daje golda");
}
}
void OnCollisionStay2D(Collision2D collision)
{
print("Wykryto kolizje 2");
if (collision.gameObject.name == "drzewo")
{
Gracz.gameObject.GetComponent<Stats>().Odbierz_Gold(10);
print("Domek daje golda");
}
Invoke("ReSpawnn", 5);
}
void ReSpawnn()
{
Gracz.gameObject.GetComponent<Stats>().Odbierz_Gold(100);
}