problem z pixel perfect

0

witam
od pewnego czasu robię grę 2d jednak kiedy używam pixel perfect widzę tylko mały element gry zmienia się to jeśli zmniejszam assest Pixel Per unit jednak w tedy bardzo klatkuje. Wiecie jak to naprawić ?

1

Co to znaczy "klatkuje"? Możesz nagrać? Chodzi o to że spada ilość fpsów czy że sprite przeskakuje z piksela na piksel (to zrozumiałe przy pixel perfect - masz po prostu za mało pikseli na ekranie).

Twoje posty nie mają nic wspólnego z programowaniem, a już na pewno nie z C# i .NET (chociaż wiem że pewnie chodzi o unity gdzie JEST MOŻLIWOŚĆ programowania w tym języku).
Proponuję przesiadkę na forum związane z gamedevem np https://forum.gamedev.pl/

1

Wrzuć projekt i opisz test case.

A tak poza tym, skoro dopiero zaczynasz, to radzę zrezygnować z pixel perfect. Sam chyba widzisz, że to jest wydziwianie niewspierane domyślnie przez Unity. Zrób grę na normalnych sprite'ach i normalnej kamerze z włączonym ortho.

Ewentualnie zobacz inny silnik. Godot, albo https://haxeflixel.com/

0

@Spine: kiedy usunąłem pixel perfect jest ok jednak są takie dziwne przejścia pikseli czy jesteś w stanie określić jaka tego może być przyczyna ?

0

Jeśli krawędzie Twoich obiektów są ostre (nie filtrowane), to podczas renderingu będą widoczne przeskoki. Unity nie rysuje bezpośrednio pikseli z obrazków. Rysowane są trójkąty z nałożoną teksturą.
Renderer nie jest super dokładny, bo by był zbyt wolny. Obrazek rozłożony na wielokątach o wymiarach np. 0.64 przesuwamy o 0.002 na klatkę. Piksele będą sobie skakać...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1