Unity. Problem z datatime.

0

Witam.
Mam problem z moją apką robioną w Unity z dedykacją na Androida.
Potrzebuję żeby datatime było w 100% wyświetlane tak jak użytkownik ma ustawiony swój system operacyjny.
Czyli jeśli użytkownik ma polski jako język androida to format 24 godzinny i aktualna godzina.
Jeśli użytkownik jest z USA to powinno być te pm i am jeśli tak ma ustawione w systemie.

void Awake()
    {
        CultureInfo.CurrentCulture = new CultureInfo("en-US", false);
}
string data;
        data = DateTime.Now.ToString("hh:mm:ss tt", CultureInfo.CurrentCulture);

Taki kod mam obecnie.
To "tt" robi mi am i pm, nawet jeśli mam polski ustawiony w telefonie.
Dodam, że interesuje mnie format: hh:mm:ss.

1

No, przecież ustawiasz format us, na dodatek z flagą false blokującą nadpisanie przez format z telefonu użytkownika.

Czytać dokumentacje, a nie bezmyślnie przeklejać.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0