Witam forumowiczów.
Nie jestem pewien czy to odpowiedni dział, ale mam nadzieję, że uzyskam odpowiedź.
Zaczynam przygodę z programowaniem. Traktuję to jako hobby. Póki co potrafię pisać programy "konsolowe??", ale chciałem rozpocząć przygodę z Unity.
Mam zamiar napisać grę planszową. Oglądałem i czytałem masę poradników, ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
Sytuacja wygląda następująco. Moja plansza to mapa świata. Chciałbym aby polami do gry były wybrane miasta (Paryż, Mediolan, Moskwa itp. w sumie 48 sztuk). Pole miałoby kształt kwadratu. Zaznaczyć można by było wyłącznie te pola. Wyłącznie na tych polach mogą stać pionki graczy.
Jeżeli dodam planszę mapy jako jeden obiekt i dodam jej teksturę mapy świata to w jaki sposób mogę określić pola miast?
Wszystkie poradniki, które przejrzałem dotyczyły plansz symetrycznych (zawartych w tabeli). Nie wiem czy takie rozwiązanie zadziała również w tym przypadku.
Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi. :)