Cześć.
Jestem nowicjuszem i mam problem z wyszukiwarką w Unity.
Mianowicie stworzyłem scrollview oraz pole tekstowe input field.
Kiedy wpisuję coś w input field i jest 3 znaki lub więcej przeszukiwane jest dictionary i jego Tkey.
Jeśli początek Tkey pasuje do tekstu wyszukiwanego to tworzą się przyciski w scrollview.
Problem mam z destroy, że jeśli usunę tekst lub tekst nagle ma 2 znaki to nie wiem jak te przyciski w scrollview zniszczyć.
Oto kod:

public void WyszukiwaniePosilku()
    {
        wyszukiwanie = inpWyszukiwanie.Text;
        if (wyszukiwanie.Length >= 3)
        {
            foreach(var p in myDictionary)
            {
                if (p.Key.ToLower().StartsWith(wyszukiwanie.ToLower()))
                {
                    GameObject btn = Instantiate(btnPrefab, listaWyszukiwania);
                }
            }
        }
    }

Funkcja jest dodana do inputfielda OnValueChanged.