Witam,

Mam pewien problem z aplikacją uniwersalną.
Aplikacja w skrócie to losowanie harmonogramu rozgrywek i tworzenie ligi na tej podstawie (wpisywanie wyników i live update tabeli).

Otóż aplikacja działa i ma się fajnie, znalazłem algorytm do tworzenia rozgrywek, wydaję mi się, że wszystko mam zrobione w miarę nieźle. Są niekiedy rozwiązania "na kolanie", ale nie powinno to przeszkadzać w działaniu samego programu.

Gdy w aplikacji WINDOWS 8 (nie Phone) wybiorę >15 drużyn to otrzymuję błąd. W zasadzie VS zatrzymuje się na jednej linijce kodu w pliku App.g.i.cs tak, jakby był tam break point zrobiony. Gdy patrzę na komunikat błędu (zmienna e) to otrzymuję błędy takie jak na screenach (pierwszy przy 16 drużynach, drugi przy 20).

Zaznaczam, że wszystko działa bezbłędnie w wersji na telefon. Nie występuje żaden błąd w emulatorze 4" 512MB.

Na chwilę obecną nie wrzucam kodów, z dwóch względów:

  1. pliki .cs są identyczne dla WP i W (współdzielą cały kod)
  2. Pliki .xaml różnią się naprawdę niewielkimi rzeczami (szerokość tekboxu itp)

Oczywiście jeżeli ktoś będzie uważał, że to błąd kodu to wrzucę wszystko co potrzeba. Być może jednak ktoś zna ten błąd, wie jak rozwiązać... Nie znalazłem niczego w necie.

P.S. Kliknąłem "step into" i wyskoczył błąd jak na trzecim screenie. Używałem obydwu debuggerów (2015 i 2013) i niczego to nie zmienia.