Serwer TCP - problem tworzenia i odczytu danych od klientów

0

Witam Forumowiczów.
Tworzę serwer TCP w języku C#. W sieci znalazłem następujący kod:
using System;
using System.Text;
using System.Net.Sockets;
using System.Threading;
using System.Net;

namespace TCPServerTutorial
{
class Server
{
private TcpListener tcpListener;
private Thread listenThread;

public Server()
{
  this.tcpListener = new TcpListener(IPAddress.Any, 3000);
  this.listenThread = new Thread(new ThreadStart(ListenForClients));
  this.listenThread.Start();
}

}
}

private void ListenForClients()
{
this.tcpListener.Start();

while (true)
{
//blocks until a client has connected to the server
TcpClient client = this.tcpListener.AcceptTcpClient();

//create a thread to handle communication 
//with connected client
Thread clientThread = new Thread(new ParameterizedThreadStart(HandleClientComm));
clientThread.Start(client);

}
}

Zadaniem serwera jest komunikacja z aplikacjami klienckimi napisanymi w Delphi (zewnętrzny dostawca) na zasadzie jedna instancja aplikacji w Delphi = jeden klient serwera TCP. Aplikacje komunikują się ze sobą, jednak w momencie rozpoczęcia komunikacji z pięcioma klientami liczba klientów widzianych przez serwer wzrasta lawinowo. log serwera pokazuje coraz to więcej podłączonych klientów. Ma ktoś jakiś pomysł, co jest nie tak?? :(

0

Czyli Ci klienci łączą się po kilka razy do serwera? Tak?
AcceptSocket blokuje więc to może z klientami masz coś nie tak.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1