Jak przypisac textury do modelu

0

Witam!

Mam prośbę czy ktoś mógłby mi pomóc z tym :P
Nie mam pojęcia jak zrobić aby program znalazł textury (z modelu) i je odpowiednio przypisał...

[URL=http://img145.imageshack.us/my.php?image=cartu2.jpg][IMG]http://img145.imageshack.us/img145/7638/cartu2.th.jpg[/IMG][/URL]

to co mam to jedna textura

device.SetTexture(0, texture);

a w necie nie mogę jakoś tego znaleźć... ogolnie mało rzeczy jest na temat DirectX .NET ;/

0

[url]http://img145.imageshack.us/img145/7638/cartu2.jpg[/url]

sorka... fota nie zadzialala ;]

0
        public void CreateMesh()
        {
            xFileName = carPath + "corrado" + xFile;

            mesh = Mesh.FromFile(xFileName, 0, device, out materials);
            meshParts = materials.Length;

            int[] adjacency = new int[mesh.NumberFaces * 3];
            mesh.GenerateAdjacency(0.01F, adjacency);
            mesh.OptimizeInPlace(MeshFlags.OptimizeVertexCache, adjacency);

            prepareTextures();
         
        }

        public void prepareTextures()
        {
            int count = mesh.NumberAttributes;
            textures = new D3D.Texture[count];
            materials = new D3D.ExtendedMaterial[count];

            for ( int i=0; i<count; i++ )
            {
                if (materials.Length > 0)
                {
                    string tex = materials[i].TextureFilename;

                    if (materials[i].TextureFilename != null)
                    {
                        texture = TextureLoader.FromFile(device, tex);
                        device.SetTexture(0, texture);
                    }
                    else
                    {
                        MessageBox.Show("błąd textur! \n" +tex+ "\n dziwny problem");
                    }
                }
                else
                {
                    MessageBox.Show("błąd!");
                }
            }
        }

Kod wygląda tak i wywala: błąd textur[...]...
nie wyświetla sie nazwa textury... ;/

Męcze się od rana i nic... a w necie jest pare rzeczy ale ja ich nie mam :|

między innymi:

Utility.GetMediaFile( file );
D3D.MaterialList materials = new D3D.MaterialList();
mesh.AttributeCount

Ktoś może pomóc?

0

Dobra dzięki wszystkim poradzilem sobie

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1