Witam, mamy z kolegą problem z texturami w OpenGL. Korzystamy z loadera plików 3DS oraz loadera textur w jednym ze strony http://www.spacesimulator.net/wiki/index.php/3d_Engine_Programming_Tutorials. I tutaj pojawia się pytanie jak rozkładane są textury na modelu. Mianowicie oryginalny przykład ze statkiem i jego texturą działa normalnie, natomiast gdy ładujemy swój obiekt (kwadrat) i texturę do niego, to zamiast wyświetlania textury różnokolorowej (zapisanej w pliku bmp), wyświetla jeden zmieszany kolor. Nie wiemy co może być tego przyczyną, ponieważ oryginał działa normalnie. Może to w programie do tworzenia modeli 3D trzeba zaznaczyć jakoś rozkład textury? Dodam, że do tworzenia modeli 3D korzystamy z Blender'a.

Przepraszam, że post pod postem. To może zadam inaczej pytanie. Czy jak robię model 3D np. w Blenderze to rozkład tekstury na modelu ustawiam w programie? Jeśli ktoś może to niech pomoże ;)