Dzień dobry
Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o używanie opengl.Narysowałem sobie stożek takim fragmentem kodu.
glBegin(GL_TRIANGLE_FAN);
glColor3f(0.0f,0.0f,0.0f);
glVertex3f(0.0f, 0.0f, -30.0f); //wierzcholek stozka
for(kat=0;kat<=360;kat+=10)
{
x=0.9f*sin(kat*GL_PI/180);
y=0.9f*cos(kat*GL_PI/180);
glNormal3f(sin(kat),cos(kat),-2.0f);
glVertex3f(x, y, 3.0f);
glVertex3f(x, y, 3.0f);
}
glEnd();
Jak teraz ten stożek pokryc teksturami?? Próbowałem kombinowac ale trochu tego nie rozumiem.Byłby ktoś tak miły i udzielił mi paru wskazówek??Wiem jak pokryc teksturami np kwadrat ale stożka mi nie chce pokryc.