Jak połączyć się z komputerem w internecie, który jest za serwerem? Próby robiłem z komponentami Client-Server, ale to nie działa :(
chodzi mi o Delphi--Pozdrawiam
Gustafo
Po prostu się nie da :(---------------------------
Delphi 6
Pozdrówka
Sprawa wygląda tak:
To jest załóżmy twój komp
|--------| |---------| |----------|
| K1 | połączenie | serwer | wew.adres ip | K2 |
|--------|--------------------->|----------|>>>>>>>>>>> |----------|
zewn.adrss ip
Jeżeli zewnetrzny adres IP to załóżmy 212.23.34.344 to łącząc się z K1 łączysz sie z serwerem, serwer pakiety te wysyła dopiero pod wewnętrzny adres IP kompa K2 np 172.30.1.150
Więc fizycznie nie da się połączyć z kompem stojącym za serwerem (gdyby to było możliwe to trojany typu Prosiak szalałyby bez umiaru)[email protected]
POZDRAWIAM
DELPHI RULEZ
NIECH MOCz BĘDZIE Z WAMI
:-))
No dobrze, nie da się. Ale ja chcę zrobić grę, w którą będzie można grać przez sieć (no i chodzi mi o to, zeby grać też przez internet). Czy to jest niewykonalne? Chyba są gry internetowe, i jak to tam wygląda?--Pozdrawiam
Gustafo
gustafo napisał:
No dobrze, nie da się. Ale ja chcę zrobić grę, w którą będzie można grać przez sieć (no i chodzi mi o to, zeby grać też przez internet). Czy to jest niewykonalne? Chyba są gry internetowe, i jak to tam wygląda?
wydaje mi się że to ta gra musi zainicjować połączenie,
czyli że ona ma być Clientem a ty gdzieś w sieci musisz
postawić server (z zewnęcznym ip) do którego łączyć się będą wszyscy gracze,
i on będzie informował Clientów co kto zrobił i kogo zabił
(czy co tam masz innego w tej swojej grze)
--
Pozdrawiam...
piechnat