Witam,
Zamierzam napisać program (w C++ lub w Javie) który posłuży mi do odliczania czasu w grach - czyli tzw TIMER.
Program ma działać na następujących zasadach:
1) - reagować na naciśnięcie określonej kombinacji klawiszy (tzw HOT-KEYs)
2) - <ort>odmieżać </ort>określoną (wczęśniej na stałe ustaloną) ilość czasu, po której nastąpi:
3) - powiadomienie użytkownika o upływie czasu... .Powiadomienie użytkownika ma nastąpić za pomocą odtworzenia krótkiego pliku dźwiękowego (np. .wav).
4) - jenocześnie program powinien wyświetlać na bieżąco w trybie graficznym pozostałą ilość sekund jaka pozostała do zakończenia odliczania.
Timer ma działać (minimum) na systemie WindowsXP. Gra pod którą ma działać to Quake3 - wyświetlanie grafiki odbywa się za pomocą OpenGL.
ad.1. jak to zrobić?
ad.4. Program ma wyświetlać w trybie graficznym pozostałą ilość sekundy w postaci np. "xx". Wyświetlanie ma nastąpić na "tle" aplikacji pracującej w trybie OpenGL. Jak to zrobić?
Proszę o rady. Z resztą sobie na pewno poradzę. Program zamierzam napisać w C++ lub w Javie.