Ostatnio widzę że sci-fi króluje w TV najpierw Edge Of Tomorrow a następnie Jumper. Ten sam reżyser ale zupełnie różne odczucia po obejrzeniu obu filmów. Pierwszy było całkiem miło odświeżyć sobie po pewnym czasie drugi jednak po latach wydaje się bardziej szmirowato-młodzieżowy niż kiedyś.
Ja od siebie polecam polski serial Belfer i produkcje HBO - Westworld :)
Ja ostatnio obejrzałem animację Fistaszki (wersja kinowa) - bardzo oryginalna. Polecam.
Rogue One - o tym jak banda zdrajców, szpiegów, złodziei i terrorystów to mają być ci „dobrzy”, a prawowita władza to są ci „źli”.
Passengers - romans w kosmosie :)
Arrival, Spectral też dobre s-f. Assasin Cread mnie zawiódł, liczę na filmy Wielki Mur, Łowca Androidów 2 i Obcy Przebudzenie. Z takich dobrych co ostatnio jeszcze oglądałem to: 7 Wspaniałych 2016, Nienawistna ósemka, Sherlock i Upiorna Panna Młoda. Liczę na Łotr 1, Underworld, Viking, Przełęcz ocalonych, Ghost in the Shell. Resident Evil to zapewne słabe będzie.
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/filmy-2017-dla-geekow-gadzeciarzy-i-milosnikow-komiksow.html
addicted napisał(a):
Passengers - romans w kosmosie :)
Podejdzie kobiecie?
Nie jest to film, ale nie chcialo mi sie tworzyc nowego tematu tylko dla jednego wpisu
Rick And Morty
Polaczenie Futuramy z "Pora na przygode" tylko w krwawej wersji (od 16 roku zycia)
Poczatkowe odcinki sa specyficzne, mi gdzies po 3-4 odcinku zaczelo sie bardziej podobac o i tak skonczylem wszystkie odcinki w 2 dni
Bardzo fajny, ale bardzo specyficzny
Serio nikt nie polecił jeszcze tu Wołynia?
Byłem na Ghost in the Shell, film nie jest wybitny, ale można obejrzeć 6/10. Fani oryginału mogą czuć się zawiedzeni, ponieważ film spłycił cała historię.
*Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie *- jak komuś podobała się *Rzeź *Polańskiego to polecam. Niegłupia komedia w podobnym stylu :)
Z seriali, właśnie skończył się "Homeland" szóstka; całkiem niezły sezon.
Zacząłem oglądać "Taboo", które zapowiadało się atrakcyjnie. Niestety główna postać (Tom Hardy) jest tak nieznośnie przesadzona, że jak z kreskówki. Zacząłem przez to kibicować jego przeciwnikom, by zrobili z nim wreszcie porządek. Niestety, jak to bywa w takich serialach, nie zanosi się na to, by sobie poradzili. Z uwag pobocznych - zastanawia kolejna obsesja na punkcie kazirodztwa, sądziłem że po "Grze o Tron" ten frapujący temat wróci już na półkę
Może to nie film ale serial. "Holistyczna agencja detektywistyczna Dirka Gently'ego" . W roli głównej elijah Wood (frodo). Pomimo dziwnej konwencji serial wciągnął mnie tak samo jak "Stranger Things" - czyli cały sezon w jeden wieczór/noc
"Game Over, Man" (Netflix) - połączenie gore i komedii (coś nowego). Śmieszne chyba tylko po paru głębszych.
Brickle Berry - animowany serial, absolutnie nie dla obrońców różnakich lewackich wymysłów w rodzaju poprawności politycznej.
Pentathlon 1994 -> Smiertelny Piecioboj
Goscie - Adam 84
To wrzucam War Games:
I jak ten Tarantino nowy?
dbCooper napisał(a):
I jak ten Tarantino nowy?
Podobno Tarantino się skończył po Kill'em All:) A na poważnie Przypomniałeś mi, obejrzę to coś napiszę.
Bullitt 1968 jeden z najlepszych pościgów samochodowych w filmach.
Bardzo mi się spodobał serial "What we do in the shadows" https://www.imdb.com/title/tt7908628
Życie wampirów we współczesnych czasach :)
Zrealizowany w konwencji The Office i Parks & Recreation wiec fani tchże nie będą zawiedzeni
"Boskie" efekty specjalne, oraz "niewiarygodnie wciągająca" fabuła:
Chyba najgorszy film w dziejach...
"Bloodrayne: The Third Reich" - marna namiastka The Room.
Miejscami bylem zazenowany tym ze nie stopuje tego, ale nie moglem znalezc pilota.
Szkoda troche aktora Michaela Paré - rol moze nigdy nie mial ambitnych, ale po tym to juz chyba tylko emerytura go czeka.
Polecam: Er ist wieder da
/ Look Who's Back
(https://www.europeanfilmawards.eu/en_EN/film/look-who-s-back.4722)
Głupawa komedia, troche mi przypomina momentami Borata w wersji na Europę... bywa straszno. Piękne i mocne.
Jakie seriale z hbogo możecie polecić?
kzkzg napisał(a):
Jakie seriale z hbogo możecie polecić?
Pomijając te najpopularniejsze: Wojownik, Paragraf 22, Legion, Outsider
kzkzg napisał(a):
Jakie seriale z hbogo możecie polecić?
Prawo ulicy
Detektyw (1. sezon i ew. 3., 2. podobno słaby - to są zupełnie oddzielne historie)
Dolina Krzemowa
Czarnobyl
Kompania braci
Generation Kill
W cieniu (Umbre)
Babylon Berlin