Chciałbym zrobić grę - na dwóch graczy. Polegałaby na podaniu skojarzeń do danego słowa. Czy jest tu osoba która byłaby w stanie mi pomóc?
Jesteś na forum, zadaj pytanie na konkretny temat...
Jeśli nie wiesz od czego w ogóle zacząć, jeszcze za wcześnie dla Ciebie na taki temat - wróć do ćwiczeń.
Ech, dobrze. Mam problem z dodaniem funkcji czasu. Chciałbym, żeby na każdą odpowiedź był wyznaczony czas - 4s. Kolejny problem cout<<"podaj odpowiedz :"<<endl;
cin>>haslo;
if (haslo==n1) cout<<"5 punktow"<<endl;
if (haslo==n2) cout<<"4 punkty"<<endl;
if (haslo==n3) cout<<"3 punkty"<<endl;
if (haslo==n4) {cout<<"2 punkty"<<endl;}
if (haslo==n5) {cout<<"1 punkt"<<endl;}
else cout<<"blad! tracisz kolejke!"<<endl;
Co zrobic by po wpisaniu danego hasla pozostawało na ekranie aż do momentu wypisania wszystkich hasel?
1.Generalnie nie ma łatwej czy przenośnej opcji zrobienia timeoutu w konsoli.
Są obejścia (np. http://stackoverflow.com/questions/19955617/win32-read-from-stdin-with-timeout lub wykorzystanie wątków), lecz nie sądzę, aby to był Twój poziom (a wklejanie kodu na pałę bez zrozumienia mija się z celem).
2.Wrzuć ten kod w odpowiednie znaczniki.
Patryk27 napisał(a):
1.Generalnie nie ma łatwej czy przenośnej opcji zrobienia timeoutu w konsoli.
To jest nieprawda co napisał @up, odliczanie czasu bardzo łatwo zrobić w C++:
#include <iostream>
#include <windows.h>
using namespace std;
int main()
{
cout<<"Nieprawda bo ";
Sleep(4000);
cout<<"Sleep mozna latwo zrobic w c++";
}
Nie dość, że podałeś rozwiązanie nieprzenośne między systemami (chociaż od C++11 bez problemu można to zrobić wykorzystując bibliotekę standardową), to dodatkowo nie na temat (przeczytaj o co pyta OP!) i jeszcze się tym chwalisz.
std::ostringstream input;
auto response = std::async(std::launch::async, [&]() {
while(std::cin) {
char x = static_cast<char>(std::cin.get());
if (std::isalpha(x) || std::isdigit(x))
input << x;
}
}
);
response.wait_for(std::chrono::seconds(4));
std::cout << "Times up!\n";
std::cout << "You typed: \"" << input.str() << "\"\n";