Witam. Mam problem z poruszaniem się postaci do mojej gry. Przyciski reagują na dane zdarzenia ale postać pozostaje w miejscu nie wiem dlaczego. Oto kod odpowiedzialny za poruszanie, jeżeli ktoś zorientuje się o co chodzi bardzo proszę o pomoc

  var isMoving, facing;
    isMoving = false;
    function keyDownHandler(event)
{
	var keyPressed = String.fromCharCode(event.keyCode);
 
	if (keyPressed === "W")
	{		
		facing = "N";
		isMoving = true;
	}
	else if (keyPressed === "D")
	{	
		facing = "E";
		isMoving = true;		
	}
	else if (keyPressed === "S")
	{	
		facing = "S";
		isMoving = true;		
	}
	else if (keyPressed === "A")
	{	
		facing = "W";
		isMoving = true;		
	}
}
function keyUpHandler(event)
{
	var keyPressed = String.fromCharCode(event.keyCode);
	
	if ((keyPressed === "W") || (keyPressed === "A") || 
		(keyPressed === "S") || (keyPressed === "D"))
	{
		isMoving = false;
	}
}


 var  charX, charY;

charX = 100; charY = 400;

var currX = 0;

//var currY = 0;

function update(c){
    this.canvas = c;
 	//Clear Canvas
	    this.canvas.clearRect(0, 0, 60, 60);
		
	this.rysuj = function(){
        
	if (isMoving)
        
	{
		if (facing === "N")
		{
			charY -= 2;
		}
		else if (facing === "E")
		{
			charX += 2;
		}
		else if (facing === "S")
		{
			charY += 2;
		}
		else if (facing === "W")
		{
			charX -= 2;
		}
		
		currX += 60;
		
		if (currX >= 300)
			currX = 0;
                    
               this.canvas.drawImage(img, currX,0,60, 60, 0, 0, 60, 60);
                    
                    };
                };
        
};

oraz dodanie eventów :

        document.addEventListener("keydown",keyDownHandler, false);	
        document.addEventListener("keyup",keyUpHandler, false);

Strasznie mi głupio, przez to testowanie cały czas kodu zapomniałem ustawić argumenty w drawImage. Korzystając z okazji mam pytanie. Czy lepiej jest wczytać nowy obrazek ze sprite'ów, czy utworzyć go poprzez transformacje istniejącego już obrazka(jak będzie wydajniej)? Chce zrobić aby dla postaci skierowanej w lewo/prawo były odpowiadające tym kierunkom obrazki