Poruszanie obiektem w aplikacji

0
public class plansza extends JPanel implements ActionListener  {
	final int DELAY=10;
	int x,y,mx,my;
	Image statek;	
	Timer timer;
	
	
	public plansza() {
		InitUi();		
	}

	private void InitUi() 
	{
		setBackground(Color.BLACK);
		setSize(500,500);
		loadImage();
		setFocusable(true);
		
	}
	
	private void loadImage() 
	{ 
	ImageIcon ii = new ImageIcon("statek.png");
	statek= ii.getImage();
	x=250;
	y=450;	
	timer = new Timer(DELAY, this);
	timer.start();
	
	}
	
	public void paintComponent(Graphics g)
	{		
		super.paintComponent(g);
		draw(g);
	}
	
	private void draw(Graphics g) 
	{
		Graphics2D g2d = (Graphics2D) g;
		g2d.drawImage(statek,x,y,this);
	}
	public void move() 
	{
		x+=mx;
		y+=my;
	}
	
	@Override
	public void actionPerformed(ActionEvent e) {
		move();
		repaint();
		
	}

	public void KeyPressed(KeyEvent e) {
		
		int key = e.getKeyCode();
		
		if(key==KeyEvent.VK_LEFT)
			mx+=1;
		if(key==KeyEvent.VK_RIGHT)
			mx-=1;
			
	}
	
	public void keyReleased(KeyEvent e)  {
		int key = e.getKeyCode();
		if(key==KeyEvent.VK_RIGHT)
			mx=0;
		if(key==KeyEvent.VK_LEFT)
			mx=0;
	}	
}

Chciałbym aby statek poruszał się w prawo lub w lewo w zależności od klikniętego przycisku poprzez odmalowywanie go w nowej pozycji. Pokazuje się w pierwszej startowej pozycji ale za nic nie chce się poruszać.

0

Klikając klawisze right i left przesuwasz o 0 - tzn. nie przesuwasz. Spróbuj nacisnąć jeden z tych klawiszy i przytrzymać naciśnięty.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1