https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/DialogSystem/Button.h#L1
#ifndef BUTTON_H
#define BUTTON_H
Dlaczego nie #pragma once
?
To samo w reszcie plików.
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/DialogSystem/Button.h#L4
#include <iostream>
Po co ten import tutaj?
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/DialogSystem/Button.h#L11
void show(sf::RenderWindow &window); //wyswietla przycisk na podanym oknie
Bezsensowny komentarz.
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/DialogSystem/Button.cpp#L2
// W tym folderze są kody Trebuha ale nie umiał wrzucić to ja wrzuciłem
Wtf?
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/DialogSystem/Button.cpp#L7
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/DialogSystem/Button.cpp#L10
sprite.setPosition(100, 100);
text.setPosition(100, 100);
Magic numbers.
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/DialogSystem/Button.h
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/DialogSystem/Dialog.h
class Button
class Dialog
Dlaczego tu nie ma jakiegoś wspólnego interfejsu?
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/MapSystem/ItemManager.hpp#L4
struct Item
Dlaczego nie w osobnym pliku?
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/MapSystem/ItemManager.hpp#L11
Item():x(0),y(0),gid(0),id(0),valid(0){};
Item(const sf::Uint32 _x, const sf::Uint32 _y, const sf::Uint32 _gid, const sf::Int32 _id, bool _v)
: x(_x), y(_y), gid(_gid),id(_id), valid(_v) {};
Niespójne formatowanie.
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/MapSystem/ItemManager.hpp#L14
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/MapSystem/ItemManager.hpp#L16
//ctor
//assigment
Bezsensowne komentarze.
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/MapSystem/ItemManager.hpp#L22
friend class TileMap;
friend
to zuo.
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/MapSystem/ItemManager.hpp#L26
void printItems()
Jaki jest cel tej funkcji i czemu to nie jest przeciążony operator<<
?
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/MapSystem/ItemManager.hpp#L48
std::list<Item> playerItems;
Dlaczego nie std::vector
?
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/MapSystem/ItemManager.cpp#L8
Ktoś już to napisał: http://www.cplusplus.com/reference/algorithm/find_if/ + erase.
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/MapSystem/ItemManager.cpp#L14
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/MapSystem/ItemManager.cpp#L17
return 1;
return 0;
Coś nie tak jest z true
/false
?
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/MapSystem/ItemManager.cpp#L19
Ten sam link co wyżej.
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/MapSystem/StaticTiledMap.hpp#L64
Coś krzywo to wyszło. + Jak poprzednio, nic nie wnoszące komentarze i std::list
(wrr..).
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/MapSystem/StaticTiledMap.cpp#L9
// Ładuje mape z pliku tmx
// zapisuje pozycje *solidnych* kafli, tj. takich na które nie da
// się wejść do wektora.
Poczytajcie o doxygenie czy innym toolu do robienia docsów, suche komentarze są słabe.
https://github.com/browar666/projekt4p/blob/review/MapSystem/StaticTiledMap.cpp#L12
- Metoda na 140 linii, srsly?
- Dlaczego raz używacie
std::cout
a innym razem printf
?
- Te
#ifdef _DEBUG
w co 5 wierszu brzydko pachną.
Ogolne uwagi:
- Wypracujcie jakąś konwencje odnośnie tego jak układać kod.
- Używajcie API!!!
- Nie piszcie tony komentarzy, które nic nie wnoszą w zupełności.
- Nie używajcie
std::list
, chyba ze jest jakiś mega powód (w 99,9% go nie ma).
- Serio wam jest potrzebne tyle informacji (duużo wyświetlania na
std out
), może zamiast tego lepiej podszkolić się w obsłudze debuggera?
- Skupcie się na pisaniu wiadomości w jednym języku.
- Serio po takim gorącym wątku na forum odnośnie tabów/spacji mieszacie jedno i drugie w kodzie? ;-)
- Starajcie się nie dawać tony
if
ów jak w mainie.
- Zainwestujcie w coś do review w końcu.