Witam mam taki oto program
#include <stdio.h>
#include<stdlib.h>
struct struktura {char name[20]; int hp,exp,strenght;}zmienna;
int main(void)
{
FILE *rpg = fopen("rpg.txt", "w+");
int a,i,rozmiar,licznik;
licznik = 0;
rozmiar = sizeof(char) + 3*(sizeof(int));
char tab[200];
do
{
printf("1) Stworz postac\n");
printf("2) Wyswietl postacie\n");
printf("3) EXIT\n");
scanf("%d", &a);
switch(a)
{
case 1:
printf("Podaj imie\n");
scanf("%s", &zmienna.name);
printf("Podaj HP\n");
scanf("%d", &zmienna.hp);
printf("Podaj EXP\n");
scanf("%d", &zmienna.exp);
printf("Podaj SILE\n");
scanf("%d", &zmienna.strenght);
fprintf(rpg, "%s %d %d %d\n", zmienna.name, zmienna.hp, zmienna.exp, zmienna.strenght);
licznik++;
}
}while(a!=2);
do
{
fgets(tab,40,rpg);
printf("%s\n" ,tab);
}while(!feof);
}
Nie dziala mi odczytywanie i wypisywanie stworzonych postaci, nie wiem rowniez jak zdefiniowac rozmiar tablicy (tab[200]) bo przeciez moge stworzyc dowolna ilosc postaci, prosze o wskazowki :) Zastanawiam sie rowniez czy nie lepiej by bylo uzyc fwrite i fread ?