Wątek przeniesiony 2023-04-28 03:21 z Flame przez somekind.

Jet Fuel Hoax

0

Nurtuje mnie pytanie, dlaczego w samolotach odrzutowych tam gdzie powinny znajdować się zbiorniki paliwa są zwisające elektryczne przewody? Już pomijam tą całą hydraulikę do sterowania skrzydłami. Dlaczego te zbiorniki w skrzydłach są całkowicie suche gdy facet tam wchodzi i czemu są nitowane? Zbiorników paliwa się nie nituje i nie maluje zieloną farbą, są zgrzewane blachy. Tysiące nitów powodowałoby wycieki paliwa, przecież tworzyły by się bąble pod lakierem. Czy w tych małych skrzydłach zmieści się 80 000 galonów paliwa, zatankowanie ich do pełna nie bujało by samolotem? Dla mnie nie wygląda to na zbiorniki paliwa, jest to pusta przestrzeń w skrzydłach, są tylko wzmocnienia. W ogóle jakim cudem bez kombinezonu zabezpieczającego i maski gazowej czy odpowiednich butów, faceci sobie chodzą w zbiornikach paliwach, jak gdyby nigdy nic? Tam przecież powinny być szkodliwe opary po paliwie lotniczym.






Tak wygląda prawdziwy zbiornik paliwa w samolocie, ale nie ten co w nim pan siedzi.

Czy te silniki odrzutowe pobierają prąd z Eteru z powietrza tak jak mówił Nicole Tesla?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Generator_Van_de_Graaffa
Ludzie takie coś piszą w komentarzach pod tymi filmami, wielu z nich podaje się za byłych pracowników.

„Silniki odrzutowe nie mają żadnej wewnętrznej komory, w której powinno się palić paliwo do silników odrzutowych, ponieważ jesteśmy okłamywani na wszelkie możliwe sposoby. Silniki tego rodzaju to generatory energii elektrycznej (elektrownie), które działają na zasadzie generatora elektrostatycznego Van de Graaffa, zbierając drgania eteru poprzez tarcie o powierzchnie kadłuba samolotu i łopat wirnika i przekształcając je w elektromagnetyzmu, który utrzymuje łopatki silnika w ruchu. Samoloty i helikoptery, które wykorzystują silniki odrzutowe, działają na tych samych zasadach i wykorzystują tylko płyny hydrauliczne i smarujące. ”

„Silniki lotnicze działają na zasadzie elektromagnetyzmu. Łopaty silnika oraz powierzchnie kadłuba i skrzydeł wychwytują drgania powstałe w wyniku tarcia z eterem, który przekształcają w magnetyzm, obracając w ten sposób łopatki silnika (silniki samolotu są wprawiane w ruch na ziemi przy pomocy zewnętrznej lub za pomocą elektryczny lub nawet spalinowy minisilnik wewnętrzny w niektórych przypadkach: patrz https://en.wikipedia.org/wiki/Auxiliary_power_unit) .

Silnik odrzutowy jest w rzeczywistości systemem generatora typu Van de Graaff, a energia statyczna jest gromadzona i przekształcana w energię dynamiczną w postaci magnetyzmu. Jedynymi płynami stosowanymi w samolotowych silnikach turboodrzutowych są te, które smarują ruchome części silników. A w przypadku wielogodzinnych lotów, podczas których łożyska poruszają się miliardy razy, potrzebne są duże ilości smarów o wysokim przepływie”

Żeby napełnić basen o takiej samej pojemności co te zbiorniki paliwa w skrzydłach samolotu przy normalnym ciśnieniu potrzeba 7 godzin. Żeby napełnić zbiorniki samolotu odrzutowego o takiej samej pojemności co ten basen wystarczy 45 minut. Tłumaczą się tym że przy tankowaniu stosują bardzo wysokie ciśnienie. Dlaczego więc ten przewód na ziemi się nie rusza przy takim ogromnym ciśnieniu i jak do diabła takie ogromne ciśnienie nie przebije lub nie uszkodzi tego cienkiego aluminiowego skrzydła samolotu?

Serio te dziury przyczepione nitami nie spowodują wycieków? Serio?

Wygląda na to że wszystkie te samoloty mają takie puste skrzydła na nity.


Wszędzie nity w zbiornikach paliwa, co jest grane?

Plastikowe rurki na gumkach, przewody elektryczne umieszczone w zbiornikach paliwa samolotów odrzutowych. Serio tak ma być?

Tak się robi zbiorniki paliwa na tysiące galonów paliwa lotniczego, po prostu nituje się blachy na tysiące nitów?

Zobaczcie jak się przewozi duża ilość wody samolotem, jaki jest problem ze sterowaniem, trudno sterować samolotem. Tymczasem dziesiątki tysięcy galonów paliwa pływa sobie luźno w skrzydłach samolotu w zbiornikach z nitów w których zanurzone są kable elektryczne, cała elektryka skrzydeł?

Ludzie anglojęzyczni piszą w komentarzach pod tymi filmami, że potrzebne jest tylko odrobinę paliwa do napędu kół samolotu. Potem to paliwo jest wyrzucane. Wirniki się włączą i samolot szybuje za pomocą eteru na darmową energię i sprężone powietrze. Następnie na następnym lotnisku, znowu zatankuje na pokaz trochę paliwa do napędu kół.
Komentarze ludzi pod filmem:

„Czekałem na pociąg na Gatwick i patrzyłem, jak samoloty startują i przelatują nad naszą głową. Zauważyłem, że w ogóle nie było widać spalin z silników. Nic. Całe to paliwo niby się pali i nie widać spalin? Zauważyłem też, że nie widać żadnego zamglenia z silnika. Silniki brzmiały, jakby to mogło być sprężone powietrze powodujące hałas. Im bardziej się temu przyglądam, tym robi się ciekawiej.
Kilka miesięcy temu poszedłem do muzeum silników odrzutowych Rolls Royce z kilkoma emerytowanymi inżynierami, którzy zaprojektowali i pracowali nad silnikami na wystawie. Na wystawie był silnik Trent, który jest używany w A380. Emerytowani inżynierowie, którzy bardzo chcieli porozmawiać o innych silnikach, powiedzieli, że nie mogą rozmawiać o Trencie, ponieważ zobowiązali się do zachowania tajemnicy. ”

„W „Top Gun”, kiedy widzisz „ogień” wydobywający się z tyłu, kiedy włączają „dopalacz”, jest to po prostu paliwo do silników odrzutowych wtryskiwane do rur wydechowych „z tyłu”. Jeśli policzysz, ile milionów galonów paliwa jest potrzebnych, rozejrzysz się i nie zobaczysz ŻADNYCH NOWYCH RAFINERJI przez tak wiele dziesięcioleci… sama matematyka mówi, że samoloty nie potrzebują paliwa lub bardzo mało paliwa gdy płyną na wysokości. Poza tym moim ulubionym jest to… kiedy jedziemy na lotnisko, aby odebrać przylatujących krewnych, widzieliśmy przyjeżdżające i odjeżdżające floty cystern. Nie widzimy prawie żadnej z tych cystern, nawet w okolicach LAX w Los Angeles. Spędziłem 20 godzin w LAX w latach 1996-1999. Nie widziałem żadnych cystern przyjeżdżających i wyjeżdżających. Myślę, że co godzinę musiałoby być około 100 ciężarówek, być może 1500 ciężarówek dziennie dla lotniska wielkości LAX, Atlanty lub Chicago O’hare. 300 000 ciężarówek rocznie… minimum na duże lotnisko. ”

Faktycznie wypuszczają to paliwo. Silnik odrzutowy nic nie spala jest bezpieczny dla osoby z tyłu, dwoma rurkami idą tylko ognie na pokaz?
Jak widzicie na filmie wydmuch z tych silników odrzutowych nie poparzył ludzi znajdujących się na plaży.


Bardzo trudno dostać taki silnik odrzutowy aby sprawdzić jak działa, ale ludziom się udało, widzicie te dwie rurki z małą ilością paliwa przy wylocie silnika - są w celu pokazówki przy starcie, że niby coś spalają, a tak naprawdę te wirówki działają na eter i sprzężone powietrze? Ja nic nie twierdzę, każdy ma oczy własny rozum i widzi jak jest.



Kolejny komentarz pod filmem pracownika:

Facet napisał „W latach 1972-1976 mechanicy na lotnisku wojskowym pożyczali naszą sprężarkę powietrza (IR 750), aby uruchamiać samoloty z napędem odrzutowym, które tam lądowały. Zawsze zastanawiałem się, jak można uruchomić silnik odrzutowy, przedmuchując go powietrzem . myślę że rozumiem. ”
„Pracowałem dla Boeinga przez długi czas przy 737 i 747 i nie mogę powiedzieć, żebym kiedykolwiek widział ogniwo paliwowe. Sposób, w jaki wszystko jest nitowane, wysoko zamocowane, aby przymocować różne poszycia do konstrukcji szkieletowej, nie rozumiem, jak nie byłoby wielu małych przecieków. Absolutnie musiałby być pęcherz. Widziałem pierwszy i musiałem sam uszczelnić niektóre obszary, ale uszczelniacze, których używają, nigdy za milion lat nie utrzymałyby się w każdym miejscu zapięcia lub na każdym zakładzie skóry. Nie ma mowy. Powinny istnieć tysiące zdjęć pęcherzy paliwowych dla milionów samolotów zbudowanych przez dziesięciolecia. nie mogę ich znaleźć”

W Kolumbii facet mówi że przy rozbitych szczątkach samolotu odrzutowego nie było żadnego paliwa i zbiorników paliwa, a w skrzydłach były umieszczone przewody. Nieźle.



Najlepsze są komentarze ludzi z pytaniami. Samoloty rozwalone a skrzydła ocalone, widać że tam nie było paliwa przy upadku.

To jest jakiś cyrk, niektórzy ludzie dalej wierzą że to zbiorniki paliwa.

O nie koparka rozwaliła skrzydła samolotu odrzutowego w którym powinny być zbiorniki paliwa z paliwem samolotowym. Te opary mogą być niebezpieczne i łatwopalne gdy metal trze o metal. A nie czekaj to puste skrzydła, tam nigdy nie było paliwa lotniczego heh!

Pamiętajcie że trzeba płacić bardzo dużo pieniędzy za bilet lotniczy aby polecieć na wycieczkę. Ponieważ samoloty odrzutowe bardzo dużo spalają paliwa które jest bardzo drogie. Spalają więcej paliwa niż te cienkie puste skrzydła mogą pomieścić. A gdzie jeszcze miejsce aby schować podwozie, te koła samolotu i cały system napędowy?

Od 11 minuty pod filmem niżej Elon Musk mówi w wywiadzie u Joe Regana że będą budować samochody Tesla z silnikiem odrzutowym na sprężone powietrze, czyżby ta sama technologia co w samolotowych silnikach odrzutowych? Joe Regan pyta jaka będzie wtedy ich prędkość? Elon odpowiada a jaką chcesz? Te silniki odrzutowe zasilane darmową energią pobieraną z powietrza(Eteru) nie mają żadnych ograniczeń prędkości.

Od razu mi się przypomniało że elity na forum ekologiczne w Davos przylecieli ponad 400 odrzutowcami. Ludzie ich zaatakowali że to nieekologiczne, tymczasem oni dobrze wiedzą jak ten napęd działa, że te silniki odrzutowe działają na darmową energię z eteru i potrzebne jest tylko trochę paliwa na start aby poruszyć koła. Teraz to wszystko nabiera nowego pełniejszego znaczenia. Samoloty mogą być wyposażone w silniki i zbiorniki paliwowe, które wykorzystuje się jedynie podczas rozpędzania samolotu na pasie i w trakcie wznoszenia i osiągania pułapu. Potem w zależności od tego ile zostało zużyte paliwa, jeśli zostało go zbyt wiele, było ewentualnie zrzucane w specjalnych punktach, żeby odciążyć maszynę, by ta nie doznała uszkodzenia w trakcie lądowania czy innego pożaru.
Technologię lewitacji w eterze za pomocą wibracji odkrył Wiktor Schauberger i potem badał i rozwijał Wiktor Grebennikow. Jak widać poszło to o wiele dalej, Nicole Tesla miał rację co do elektrycznego świata. Ale to jeszcze nic, jest o wiele więcej ciekawostek.

Im samolot jest wyżej tym dostaje więcej prądu ten jego silnik odrzutowy, który wygląda jak wirówka jak prądnica z setkami dziwnie powyginanych blaszek które przechwytują tę energie z eteru i napędzają te turbinę(technologia tego silnika odrzutowego jest silnie strzeżona). Więc w eterze im wyżej tym więcej jest tam prądu, dlatego są błyskawice na niebie. Polecam film Pioruny Bogów o elektryczności.

0

Szkoda, że jest to w Perełkach i już nikt tutaj niczego nie dopisze.
OK, nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych i nie wierzę w darmowe napędzanie samolotów falami/energią z powietrza, ale jest tutaj kilka interesujących kwestii - np. czemu w tych zbiornikach nie ma śladów żadnych płynów, dlaczego zbiorniki są nitowane (skoro może to powodować wycieki czy nieszczelności) itp. Fajnie, jakby ktoś, kto ma w tym temacie jakąś wiedzę się wypowiedział i skomentował.

EDIT
Stworzyłem wątek, w którym proszę o obalenie bzdur powyżej umieszczonych. Jeśli ktoś ma coś sensownego do napisania - serdecznie zachęcam do zrobienia tego.

Samoloty latają na energię kosmiczą - proszę o wyjaśnienia ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1