Jak zrobić automatyczną rozdzielczość w pygame.

0

Dzień dobry!
Dopiero zaczynam programować w Pythonie i chciałbym zrobić automatyczna rozdzielczość w mojej wersji gry Dino z Google Chrome w Pygame. Czy ktoś mógł by mi pomóc to zrobić. O to mój kod:

import pgzrun
import pygame
import sys

WIDTH = 1920
HEIGHT = 1080

def draw():
    screen.clear()
    screen.fill('#0ae1f5')

    for i in range((screen.width//70)+1):
        screen.blit('grass', (i*70, screen.height-70))

def on_key_down(key):
    if key == keys.F:
        screen.surface = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT), pygame.FULLSCREEN)
    elif key == keys.TAB:
        screen.surface = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT))
    if pygame.key.get_pressed() [pygame.K_ESCAPE]:
        sys.exit(0)

def update():
    pass

pgzrun.go()

Jak by co programuję w PyCharm Community Edition 2020.2.3 x64.
Z góry dziękuję za pomoc.

0

Nie programuje sie w Pycharm, tylko uzywa jakiegoś interpretera, 3.8, 3.9, etc... A teraz, jak się ma Twoje pytanie do tego kodu, te funkcje, ich nazwy, co one mają wspólnego z automatycznym ustawianiem rozdzielczości?

1

Co to w ogóle jest "automatyczna rozdzielczość"?

0

Chodzi ci o rozmiar okna równy rozdzielczości monitora?

info = pygame.display.Info()
pygame.display.set_mode((info.current_w, info.current_h))

Ewentualnie coś takiego?

pygame.display.set_mode((0, 0), pygame.FULLSCREEN)

link

0

@Yukiteru Gromadzki: Tak chodziło mi oto ale mi nadal nie działa może mam coś źle w moim kodzie. Czy mógłbyś przygotować taki sam kod tyle że z tymi linijkami co zapisałeś powyżej i żeby można było by zrobić fullscreen.

import pgzrun
import pygame
import sys

pygame.display.set_mode((0, 0), pygame.FULLSCREEN)
info = pygame.display.Info()
pygame.display.set_mode((info.current_w, info.current_h))

def draw():
    screen.clear()
    screen.fill('#0ae1f5')

    for i in range((screen.width//70)+1):
        screen.blit('grass', (i*70, screen.height-70))

def on_key_down(key):
    if key == keys.F:
        screen.surface = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT), pygame.FULLSCREEN)
    elif key == keys.TAB:
        screen.surface = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT))
    if pygame.key.get_pressed() [pygame.K_ESCAPE]:
        sys.exit(0)

def update():
    pass

pgzrun.go()

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1