Automatyczny fullscreen i rozdzielczość w PyGame.

0

Witam! Rozpoczynam przygodę z Pythonem więc jeszcze się uczę. Jak już napisałem w tytule (temacie) chcę w mojej grze zrobić automatyczny fullscreen i rozdzielczość.

import pgzrun
import pygame

WIDTH = 1920
HEIGHT = 1080

player = Actor('p1_front', (100, 964))

game = 0

frame = 0

jump = 0

jump_lock = 0

def draw():
    global game

    screen.clear()
    screen.fill('#7dffeb')

    for i in range((screen.width // 70) + 1):
        screen.blit('grass', (i * 70, screen.height - 70))

    player.draw()
    if game == 0:
        screen.draw.text(
        "Press Space",
        center=(screen.width / 2, screen.height / 2),
        color='#b58c05',
        fontsize = 60
        )

def on_key_down(key):
    if key == keys.F:
        screen.surface = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT), pygame.FULLSCREEN)
    elif key == keys.O:
        screen.surface = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT))

def update():
    global game

    global jump

    global jump_lock

    if keyboard.SPACE:
        if game == 0:
            jump_lock = 1
            clock.schedule_unique(lock_release, 0.3)

        game = 1

        if jump_lock ==0:
            jump = -18

            jump_lock = 1

    player_animation()

    jump_functionality()

def lock_release():

    global jump_lock

    jump_lock = 0

def jump_functionality():

    global jump

    global frame

    if jump != 0:

        frame = 0
        player.y += jump

    if player.y >= 964:
        lock_release()

        jump = 0

    if player.y <= 730:
        jump*=(-1)

def player_animation():

    global frame

    if game == 1:

        if frame == 0:
            player.image = 'p1_walk01'

        elif frame == 1:
            player.image = 'p1_walk02'

        elif frame == 2:
            player.image = 'p1_walk03'

        elif frame == 3:
            player.image = 'p1_walk04'

        elif frame == 4:
            player.image = 'p1_walk05'

        elif frame == 5:
            player.image = 'p1_walk06'

        elif frame == 6:
            player.image = 'p1_walk07'

        elif frame == 7:
            player.image = 'p1_walk08'

        elif frame == 8:
            player.image = 'p1_walk09'

        elif frame == 9:
            player.image = 'p1_walk10'

        elif frame == 10:
            player.image = 'p1_walk11'

    frame += 1

    frame %= 11

pgzrun.go()

Z góry dziękuje za pomoc.
P.S. Piszę w Pycharm.

0

chcę w mojej grze zrobić automatyczny fullscreen i rozdzielczość

I co dalej, jakieś szczegóły, jak próbowałeś?

0

Szukałem w necie i nie znalazłem

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1