Dzień dobry! Dopiero zaczynam moją przygodę z Pythonem więc jestem w tym zielony. Chciałbym zrobić automatyczną rozdzielczość z funkcją fullscreen w mojej wersji Gry Dino z Google Chrome. Czy ktoś mógłby naprawić mój kod?```
import pgzrun
import pygame
import sys
pygame.display.set_mode((0, 0), pygame.FULLSCREEN)
info = pygame.display.Info()
pygame.display.set_mode((info.current_w, info.current_h))
def draw():
screen.clear()
screen.fill('#0ae1f5')
for i in range((screen.width//70)+1):
screen.blit('grass', (i*70, screen.height-70))
def functions(key):
if key == keys.F:
screen.surface = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT), pygame.FULLSCREEN)
elif key == keys.TAB:
screen.surface = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT))
if pygame.key.get_pressed() [pygame.K_ESCAPE]:
sys.exit(0)
def update():
pass
pgzrun.go()
Piszę w PyCharm Community Edition 2020.2.3 x64.
Z góry dziękuje za pomoc.