Jak zrobić automatyczną rozdzielczość w Pygame Zero Game?

0

Dzień dobry! Dopiero zaczynam moją przygodę z Pythonem więc jestem w tym zielony. Chciałbym zrobić automatyczną rozdzielczość z funkcją fullscreen w mojej wersji Gry Dino z Google Chrome. Czy ktoś mógłby naprawić mój kod?```

import pgzrun
import pygame
import sys

pygame.display.set_mode((0, 0), pygame.FULLSCREEN)
info = pygame.display.Info()
pygame.display.set_mode((info.current_w, info.current_h))

def draw():
    screen.clear()
    screen.fill('#0ae1f5')

    for i in range((screen.width//70)+1):
        screen.blit('grass', (i*70, screen.height-70))

def functions(key):
    if key == keys.F:
        screen.surface = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT), pygame.FULLSCREEN)
    elif key == keys.TAB:
        screen.surface = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT))
    if pygame.key.get_pressed() [pygame.K_ESCAPE]:
        sys.exit(0)

def update():
    pass

pgzrun.go()

Piszę w PyCharm Community Edition 2020.2.3 x64.
Z góry dziękuje za pomoc.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1