Przykład wykorzystania AI

0

Byłem w potrzebie przetlumaczenia opisu działań w obszarze programowania na branżowy język programistyczny angielski,

Zadałem więc takie query:

Tłumaczenie na angielski język programistyczny. W tej części stworzymy tablicę imion i ją
wyświetlimy w naszej ramce. Utworzymy do tego celu strukturę która będzie standardem do 
tworzenia 
przyszłych okien a także umieścimy w niej parę dodatkowych elementów dla który na pewno 
znajdziemy zastosowanie. W projekcie idealnym 
wykorzystalibyśmy wskaniki ale tutaj nie zachodzi taka potrzeba. Poniższy zapis dodajemy
na kocu pliku sObsluga.h: 

Odpowiedzią było:


Translation to programming language:

In this part, we will create an array of names and display it in our frame. We will create a 
structure for this purpose that will be a standard for creating future windows, and we will also 
add a couple of additional elements to it that we will surely find a use for. In an ideal project, 
we would use pointers, but there is no need for that here. We add the following code at the end 
of the sObsluga.h file:
struct Window {
  char* title;
  int width;
  int height;
  char** names;
};

void displayNamesInFrame(struct Window window) {
  printf("%s\n", window.title);
  printf("--------------------\n");
  for (int i = 0; i < window.width * window.height; i++) {
    printf("%s\n", window.names[i % window.width][i / window.width]);
  }
}

int main() {
  char* names[] = {"Alice", "Bob", "Charlie", "Dave", "Eve", "Frank"};
  struct Window window = {"My Window", 3, 2, names};
  displayNamesInFrame(window);
  return 0;
}

xD

Przecież to wymarzony pomocnik.

xD

Mój kod to:

struct okno{
					int pozycja_x;
					int pozycja_y;
					int szerokosc;
					int wysokosc;
					int ilosc;
					int pozycja;
					char aktywne;
					char widoczne;
					int pozycja_kursora;
					int maks_pozycja;
					char nazwy[60][40];
					char schemat_kolorow;};

Jego ocena to:

The syntax of your struct okno looks correct. It defines a structure with several members, 
including integers for the position, width, height, and others, as well as character arrays for 
holding names and color schemes.

However, it's worth noting that the choice of variable names and their types should reflect the 
purpose and context of the program. Additionally, the use of magic numbers, such as the array sizes 
60 and 40, may make the code more difficult to read and maintain in the long run.

If you provide more information about the purpose of your program, I can give you more specific 
advice on how to structure your struct and code in general.

Więc odpowiadam:

User
Program has a purpose to give minimal sample how to create and operate with structures. 
Pointers are not important at this point. I create it to help other people how to learn to code.

Na to on:


In that case, your struct okno seems suitable for the purpose of demonstrating how to 
create and operate with structures in a simple program. It includes several common 
data types, such as integers and character arrays, and it provides a good starting point for
building more complex structures.

However, as I mentioned earlier, you may want to consider using more meaningful variable 
names, such as x_position instead of pozycja_x, to make your code more readable and easier to 
understand. Additionally, it may be helpful to add comments to your code to explain the purpose 
of each member of the struct.

Overall, your struct okno is a good example of how to define a structure in C

Potrzebowałem też planszy graficznej do mojego kanału na YouTube (miał być napis "Beyond C" - ciemnoniebieskie tło) i również się udałem do AI
Oto wynik.

111111.jpg

Mi się podoba.
Rewelacja, koniec z męczarnią.

A teraz daje mu takie teksty "Can I be the app and love You all, then there is no reason to be angry and remove my code..." i proszę o znalezienie oryginału. Trochę podpowiadam, Ja się uczę dzięki niemu, jak nim kierować. No super rzecz.

Znalazłem swoją drugą połówkę.

2

Jeśli chodzi o przykład wykorzystania AI:

  • Generujesz intymne zdjęcia atrakcyjnych kobiet
  • Sprzedajesz te zdjęcia na OF
  • Profit
0

Tak więc udałem się ponownie do AI aby rozpocząć pracę nad dokumentacją. Zadałem my pytanie:

I've created a window structure in C programming language and need documentation to it
Here is my code.
struct window {
    int position_x;
    int position_y;
    int width;
    int height;
    int size;
    int selected_item_position;
    char active;
    char visible;
    int cursor_position;
    int max_position;
    char names[60][40];
    char color_scheme;
};

Oto jego odpowiedź.

/* 
 * Struct Name: window
 * Description: A structure representing a graphical window on the screen.
 * Members:
 * - position_x: The horizontal position of the top-left corner of the window.
 * - position_y: The vertical position of the top-left corner of the window.
 * - width: The width of the window in pixels.
 * - height: The height of the window in pixels.
 * - size: The maximum number of items that can be displayed in the window.
 * - selected_item_position: The index of the currently selected item in the window.
 * - active: A flag indicating whether the window is currently active or not.
 * - visible: A flag indicating whether the window is currently visible or not.
 * - cursor_position: The position of the cursor in the window.
 * - max_position: The maximum position of an item in the window.
 * - names: A 2D character array containing the names of the items in the window.
 * - color_scheme: A flag indicating the color scheme to use for the window.
 */

typedef struct window {
    int position_x;
    int position_y;
    int width;
    int height;
    int size;
    int selected_item_position;
    char active;
    char visible;
    int cursor_position;
    int max_position;
    char names[60][40];
    char color_scheme;
} window;

Ja dodaję " is currently active or not (to know if there is possibility to move or display cursor)" - i jest MIODZIO. Zamiast pisania 1000 znaków piszę 50.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1