Czytałem w dziale "Użytkownicy" kto w czym pisze i natknołem się na Ziomal , myślałęm że to żart po czym znowu "skrypt ziomal", hmmmm... noe więc co to jest ulicha ten ZIOMAL ?????
ciiiiiii to MegaSuperTajnyProdzekt ktory pisze Ziomber z chyba kims jeszcze. Mial mi chlop zrodla poslac ale do dzis sie nie doczekalem :(
ciiiiiii to MegaSuperTajnyProdzekt ktory pisze Ziomber z chyba kims jeszcze. Mial mi chlop zrodla poslac ale do dzis sie nie doczekalem :(
ale rozumiem że nie kompilowany tylko skryptowy ?
tzn no wiesz co mam na myśli ?
roszi, jak dostaniesz coś o ZIOMALu to prześlij jeszcze mi, dobrze? może na podstawie jakiś źródeł mój język skryptowy rozwinę...
nie chce sie tutaj w imieniu kogos wypowiadac, dlatego potraktujcie to jako zwykla plotke :), ale z tego co wiem to Ziomber swego czasu porzucil prace nad ziomalem, ale nie wiem jak sytuacja wyglada dzisiaj.
ps. z tego co wiem to skryptowy, nie kompilowany :)
w ogole to bym prosil wszelkie dalsze pytania dotyczace ziomala kierowac do autorow, bo nie chce paplac o rzeczy ktora mnie nie dotyczy.
[i]Roszi pisze się jeden post - modelator ;)[/i]
Ble roszi wysylalem ci 3 razy tego interpretera! a ty mi mowiesz ze nie.... :))) uch ty :P
co do tego pracowania to tak, porzucilem prace nad ziomalem, mialem dorobic instrukcje warunkowe itp.
W ziomalu otwieram moje gry :)) (nie wiem czemu ale serio lepiej miec to w ziomalu niz np. ikone :P)
jak chcecie to moge kazdemu wyslac ale rewelacja to nie jest obecnie tworze taki specjalny program do tworzenia scen 3D i tam stworzylem jezyk skryptowy (BGLCMD - basic gl commands), tam zacznę robić instrukcje warunkowe i przekształcenia :)
czyli np. zmienkazdaliczbena(7);
{
liczba ta to 3; //po zmienieniu bedzie 7 =]
}
[b]a teraz uwaga serce BGLCMD :D[/b]
[Następnym razem zamiast umieszczać kod w poście, wrzuć go na serwis i podaj link. Pozdrowienia LKS]
Ziomber, mam jeszcze pytanka małe:
czy OpenGL w Delphi jest w miarę przystępny ?
skąd ściągnąć komponenty?
czy to nie jest jakieś super skomplikowane ?
ile trzeba czasu żeby zrobić pierwszy silnik do gry FPP (taki prosty) ?
hmmm no wiesz :P Delhpi juz ma vcl OpenGL'a wiec nie potrzebujesz zadnych komponetów
czy to łątwe no ofkorz ze tak!
Wystraczy ze zdeklaroujesz poszczegolne wierzcholki w przestrzeni i juz :)
Ile czasu potrzeba: 1 krok z OpenGL i juz tworzyc mzona co sie chce :P no tak bylo u mnie ;p
ZIOMB: jak znajdziesz chwile to wyślij mi ziomala [email protected] . chcę zobaczyc, jak to wyglada...
Mi też wyślij ;] [email protected]
Dodatkowo poleć mi jakąś stronkę o OGL ;]
Ziomber, mam jeszcze pytanka małe:
czy OpenGL w Delphi jest w miarę przystępny ?
skąd ściągnąć komponenty?
czy to nie jest jakieś super skomplikowane ?
ile trzeba czasu żeby zrobić pierwszy silnik do gry FPP (taki prosty) ?
czemu zescie mi usuneli kod?? ? byl taki dlugi i ladny :P
jak chcecie cxos ze mną załatwić to rpzez gg bo inaczej nie pójdzie :)