[OT] FOTOMONTAŻE

0

Hello,

Mam prośbę do forumowiczów: ;)

<font color="darkblue">1. Jeśli znasz strony z dobrymi fotomontażami, to bardzo proszę o podanie adresu ;)</span>

<font color="darkblue">2. Może ktoś z Was ma fajny ;) pomysł na fotomontaż ? - muszę mieć coś dobrego na konkurs :D:D</span>

[browar]

// [brawo]
// Vogel - [soczek]

0

http://plfoto.pl
http://www.worth1000.com/

//Kradziej (żeby nie napisać złodziej) :P [soczek] - m.M

0

Sorry, ze odbiegne troche od tematu, ale... kurcze - jak oni to robia? :D Bombowe :)

0

Sorry, ze odbiegne troche od tematu, ale... kurcze - jak oni to robia? :D Bombowe :)

Ok, jak to sie robi :-D :

  1. pomysł
  2. materiały (jakies fotki zwykle)
  3. photoshop (albo cos innego dobrego)
  4. mieszasz, nakladasz warstwy itp ;)
  5. gotowe
    ;):)
0

Sorry, ze odbiegne troche od tematu, ale... kurcze - jak oni to robia? :D Bombowe :)

Ok, jak to sie robi :-D :

  1. pomysł
  2. materiały (jakies fotki zwykle)
  3. photoshop (albo cos innego dobrego)
  4. mieszasz, nakladasz warstwy itp ;)
  5. gotowe
    ;):)

+talent +doswiadczenie +lata praktyki :) +dobre mozliwosci (sprzet, programy) +sporo cierpilowsci i checi :) (nie jest to latwe i szybkie :) )

BTW: mi tez sie podoba :)

0

To tylko się pochwalę ;p, że moja praca zdobyła wyróżnienie jury na worth1000 - ale nie w dziale photoshop tylko fotografia :-).

0

jest jeszcze http://onephoto.net - dział foto-żart

[dopisane]
konkretnie http://onephoto.net/temat.php3?id_kat=10 - nie ma tam ton fotomontaży, ale trochę tego jest.

0

jest jeszcze http://onephoto.net - dział foto-żart

.net nie chodzi :( ale .com poszło ;p ale nie znalazłem fotomontazy :-8

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0