Zbytnio oczojebne kolory. Kojarzy mi się z pewnym sklepem "nie dla idiotów". Przy czym kwestia medium. Na billboardach to ujdzie, ale na stronie internetowej męczą się oczy.
Ogólnie jeśli to ma być jako eksperyment, to cóż, strona jest nawet estetyczna i w jakiś intrygujący sposób mi się podoba. Ale jako ciekawostka, a nie do używania. Przede wszystkim ten odcień czerwonego się nie da czytać - aż wyłączyłem w opcjach systemu kolory, żeby oglądać to w odcieniach szarości.
No i nie rozumiem, po co ten przewijający tekst (dodatkowy oczojebny element) i czemu akurat zaznaczasz, że to w Ostródzie (przecież jeśli strona jest po polsku to czemu nie kierować oferty na całą Polskę?)
Poza tym:
literówka:
Dostęność:
Poza tym sprawdź, co oznacza dostępność w kontekście stron internetowych.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87_(WWW)
No ale też kwestia czy mówimy o accessibility czy availability. Swoją drogą jeśli oferujesz dostępność(availability) 24/7 to czy będziesz w stanie się z tego wywiązać? Nawet hostingi niekoniecznie oferują dostępność strony przez 100% czasu.
Marketing: Internet jest skutecznym narzędziem marketingowym. Umożliwia reklamowanie produktów lub usług oraz budowanie relacji z klientami
Lanie wody XD