Android game, kod do oceny.

0

W ciągu kilku ostatnich dni odświeżałem sobie baaardzo stary projekt ( totalne spaghetti), i w zasadzie na ten moment nie chce mi się już więcej przy nim grzebać.
Prosta gierka. Gdyby ktoś chciał odpalić, to dodane są apk w folderze install.
Oczywiście zależy mi na ocenie kodu ( strasznie ciężko było to to wyprowadzić do tej postaci, a oczywiście sępy tutaj wynajdą 1000 rzeczy do poprawy ( na co liczę:) - można spojrzeć na stan z commitów sprzed paru mięsięcy).

0

Ehh, mam wrażenie, że nic co ma więcej niż 5 plików nie jest tutaj komentowane:/.

0

W pliku ObjectParameters.java private String type; to z tego co widzę określa typ obiektu, w innej części kodu przyrównujesz wartości tej zmiennej do konkretnych stringów - zrób z tego jakieś stałe/enumy czy co tam sie robi w Javie na to.
w ObjectFactory - mógłbyś wtedy zrobić jedną metodę generateEntity(entityType, parameters).

Ale mnie nie słuchaj, ja na co dzień "programuje" w php.

0

Może ktoś się jeszcze wypowie?

0

Siemka,
na przyszłość postaraj się nie nazywać tak komitów, datę masz domyślnie zawartą. Staraj się dawać konkretne opisy - np "zrefaktoryzowana metoda pobierająca cośtam".
Czasami jak masz komity w których usuwasz np puste linie w kodzie, ew jakiś code style poprawiasz minimalnie - możesz robić gitowego ammenda.

Co chodzi jeszcze o czystość repozytorium - to możesz wyrzucić całkowicie foldery tworzone w projekcie przez IDE (.idea). Już kilka razy to widziałem i nie wiem czy tak powinno być - ale masz dwa gitignore'y - jeśli tak ma być to ok, tylko może wyjaśnisz mi przy okazji dlaczego tak się robi? Jeden nie starcza?

Poza tym np taka metoda initData w SessionData.java jest moim zdaniem zbędna (tylko wrapper na użycie dwóch innych metod). Klasa ObjectParameters - jest zbyt ogólna, zastosowałbym chociażby dziedziczenie i tworzył konkretne typy.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1