a, SUPER że ktoś tworzy swoją grę od podstaw, tylko że klienta g*wno obchodzi czy to gotowiec czy nie, on ci do kodu nie zagląda.
Na dodatek gotowy silnik pokroju Unreala czy Unity to łatwiejsza wieloplatformowość, bo firmy, które to robią dają gotowe rozwiązanie jak ktoś chce robić grę, która pójdzie zarówno na desktopach, mobilkach itp.
Chociaż uważam, że robienie własnego silnika jest jak najbardziej okej, bo nawet jeśli to kiepska decyzja biznesowa, to dużo można się nauczyć i mieć satysfakcję.
O ile kibicuję projektowi (tzn. projekt, jak projekt, ale kibicuję, bo sam się interesuję gamedevem, więc kibicuję ludziom, którzy też chcą gry robić), ale jakoś mętnie to rozpisane i absolutnie ta strona wspierania mnie NIE zachęca. Na co ta kasa ma iść i ile?
na co pragnę przeznaczyć zebrane fundusze?
Rejestracja konta na Steam Greenlight w celu sprzedaży gry
Bez przesady, wstęp na Steam to raptem ok. 90 euro, po czym jest to jednorazowe (jak raz zapłacisz, to już możesz wrzucać za darmo dalsze gry wg tego co czytałem).
http://steamcommunity.com/workshop/about/?appid=765§ion=faq
promowanie gry za pomocą reklam na Facebooku
- tzn. ile to kosztuje?
- czemu myślisz, że to jest dobry sposób na reklamę gry indie? Przecież jest tyle darmowych sposobów, choćby Youtube, Twitter, fan pejdż na Facebooku etc.
wydanie gry w wersji pudełkowej
Po co? Bezmyślna strata pieniędzy.